Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Składanie kompa

hiroszi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po nazwie tematu nie muszę chyba tłumaczyć o co chodzi :) Komputer będzie musiał obsługiwać bardzo szybko photoshop, visual studio C#, Sony Vegas( czyli rendering ) i żeby był w miarę do gier - bawię się silnikami graficznymi gier ale lubię sobie czasem pyknąć w jakąś gre :)

Jeśli chodzi o hardware to jestem laik trochę ale nie można być dobrym we wszystkim :)

Swoimi własnymi siłami stworzyłem o to taki zestaw ( nie kompletny ):

Co do płyty głównej to nie byłem pewien ale do procka to jestem już przekonany, mój kumpel go posiada dał przetestować itd.. i uważam go za dobry wybór ( pewnie są lepsze ale cena też jest lepsza ;] )