Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Który wybrać hosting?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zamierzam stworzyć serwer minecraft. Jako że nie znam się na VPS i dedykach chciałbym wybrać hosting "gotowiec", czyli z itemshopem itp.

Waham się nad: lvlup.pro, fiberhost.pl ( najlepsze na fiberhoscie jest mozliwosc przeslania zyskow na konto bankowe - fajna opcja) mine24.pl.

A który wy byscie polecili?

Bez reklam fb

Opublikowano

Zdecydowanie lvlup.pro a dlaczego?
1. Nie ma lagów!
2. Łatwy w obsłudze panel.
3. Bardzo tanie serwery!
A co do fiberhosta to nie kupuj tam serwera, miałem tam serwer wysadziłem troche tnt było chyba 1 gb ramu i wyskoczyło mi na panelu że przekroczyłem ilość ramu i dostałem ostrzeżenie.
Aha i jak dostaniesz tam 5 ostrzeżeń to ci zablokują serwer ;]

Opublikowano

bym wybrał fiberhost  można wypłacać kase zainwestujesz na minecraft obsidian na fiber masz tam sporo gb ram niewiem ile ale dają chyba jeszcze tsa ale nie jestem pewien ale wolał bym fiber

Zapraszam na serwer Kolegi

xmen.owncraft.pl:9412 lub maniakcraft.gomc.pl

POLECAM I WIDZIMY SIE NA SERWERZE

Opublikowano

Dobra, przejrzałem kilka ofert i

Fiberhost.pl vs Mineserv.pl ( kiedyś to było gówno a teraz dosyć fajne. nie powiem że nie :)) vs lvlup.pro vs gameserv.pl ( spory wybór)

Który z tych 4 byście wybrali?

Bez reklam fb

Opublikowano

Polecam lvlup tani serwer i 0 lagów możesz też wybrać mineserv.eu lub crafthost.pl   według mnie to by zapasaowało..

Pozdrawiam TinoX :P