Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Od którego lvl opłaca się robić questy?

Demac

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Jestem graczem początkującym w 2moons Dekaron . Mianowicie chodzi mi o to , od którego lvl opłaca się robić questy ? Może jakaś stronka z questami przetłumaczona na polski ? Tak samo nie wiem jak zrobić tego questa na 1 lvl xD

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

Questy aktualnie opłaca się robić od 1 poziomu. Miałeś zapewne problem z odnalezieniem npcka któremu powinnieneś oddać questa. Do gry wdarł się bug przez który w mieście Ardeca nie było widać npcków/mobów na minimapie jak i na normalnej mapie. Dzisiaj (9.04.2014) po godzinie 8:00 zostanie wypuszczony patch który powinien naprawić ten błąd. Staraj się robić możliwie wszystkie questy do około 100-120 poziomu, a już napewno questy oznaczone jako [Main] dają one najwięcej doświadczenia. Co do polskich stron odnośnie Dekarona to wszystkie już są dawno nieaktualne, nie warto się nimi sugerować. Gra przez te wszystkie lata strasznie się zmieniła. Kiedyś, żeby osiągnać 80 poziom potrzebowałeś przynajmniej paru dni, aktualnie to może potrwać mniej niż godzine. Gdy będziesz robił questy zwracaj uwage na 2 rzeczy po 1 na nazwe npcka któremu masz go oddać i po 2 na nazwe mobów które masz zabić. W momencie gdy będziesz znał jedno i drugie otwierasz mape (przyciskiem "M") i tam z listy wyszukujesz danego npcka/moba. Mapa automatycznie pokaże Ci ich położenie.