Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

WoW GRA ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema ;)

Ogólnie chciałem się spytać coś o tej grze jestem zielony jak coś tak więc :

1.Czy ta gra jest darmowa ???

2.Opłaca się w nią grać ???
3.Max lvl w ile się wbije ???

4.Trudna do ogarnięcia ???

5.Dużo polaków / jest język polski do wyboru ???

6.Najlepsza klasa ???

7.Global czy może priv ???

8.Jakieś bossy no nie wiem coś co odróżnia ją od innych gier tego typu ???

To tyle :D

Opublikowano

1: Global jest płatny, ale masz trial który daje ci możliwość gry do 20stego poziomu. Co staje się nudne po pewnym czasie.

2: To zależy według mnie. Bo jeśli jesteś fanem serii która zaczęła się od RTS'sów to tak.

3: Na globie obecnie 90 poziom, ale od jesieni 100 z względu na nadchodzące Warlords Of Draenor.

4: To zależy co chcesz robić. Jak grać PvE to wymaga nieco ogaru. Jak PvP to nie ma takiej klasy która jest overpower przynajmniej na globie.

5: Nie ma języka polskiego do wyboru, ale polaków sporo jest. Legowisko polaków jest na Burning Legion i ewentualnie Ravenholdt.

6: Tak jak wcześniej powiedziałem. Nie ma najlepszej klasy. Sam musisz wybrać czy chcesz jako healer, DPS czy tank grać.

7: Global, bo privy są pobugowane często i fajniejsze rzeczy nie działają często.