Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Oferuję pomoc, przy tym chcę się coś nauczyć

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam
Mam na imię Kamil
Jestem z rocznika 93, a więc 20 lat na karku już.

Słów kilka o mnie

Witam wszystkich którzy zdecydują się przeczytać ten post. A więc wiecie już jak mam na imię, co dalej?
Aktualnie studiuję zaocznie nauki środowiskowe co z tego wynika mam kilka godzin tygodniowo wolnego czasu, bo obecnie nie pracuje.
Pochodzę z małej miejscowości w województwie podkarpackim (nie, nie mam blisko na Ukrainę) i tam obecnie mieszkam. 
Sam nie wiem co więcej napisać o sobie, dlatego będę odpowiadał na każde ewentualne pytania.

Czy mam doświadczenie?

w Metina zacząłem grać w pierwszej klasie gimnazjum a więc byłem wtedy typowym przykładem gimbo Nooba.
Pamiętam te czasy gdy do każdych napotkanych większych lvlów pisałem "podexpisz, dasz coś kasy, etc"
To były czasy, kiedy prywatne serwery metina to była nawet niewyobrażalna przyszłość.
około jednego roku później dowiedziałem się, że istnieją chińskie prywatne serwery metina.
i to był pierwszy prywatny serwer na jakim zagrałem - Newlongju
Potem były jeszcze inne serwery na których się pogrywało, niekoniecznie na spolszczonym cliencie ;D

Dobra, chyba takie doświadczenia jednak są mniej ważne, więc przejdę do tych czysto technicznych.
Przygodę z jakimkolwiek tworzeniem serwerów zacząłem jakieś 3 lata temu (chyba nie jestem pewien)
ale były to pierwsze pliki raina jakie dopiero wchodził na rynek prywatnych serwerów.