Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Majstra od skinów/Budowniczego 200zł/400zł/miesiąc

InterCzeski

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie poszukuję dwie osoby. Budowniczego i twórcę skinów. Już mówię po co. Otóż jestem profesjonalnym grafikiem i od niedawna również

tworze animacje. Chciałbym stworzyć film animowany MineWars, a tak właściwie to serial. Coś podobnego do Wojny klonów tylko, że w świecie

minecrafta. Dlaczego ta tematyka? Gdy byłem jeszcze młody zawsze fascynowałem się tą sagą i podziwiałem jej twórców niestety projekt umarł z

powodu braku reakcji reżysera. Ja chciałbym stworzyć kontynuację, coś co mogło by zachwycać również młodsze i starsze pokolenia. Dlaczego świat

minecraft? Nie chciałbym kopiować dzieła Lukasa tylko zachować atmosfere kreskówki. Możliwe, że w kolejnych sezonach będą to już postacie

rysowane. Tak więc piszcie w tym temacie podania.

Jeśli chcesz zostać budowniczym napisz ile czasu możesz poświęcić, jakie masz doświadczenie, jakie wymagania i conajmniej 1 ss do twojej pracy.

Jeśli chcesz zostać majsterem od skinów podaj ile czasu możesz poświęcić, jakie masz doświadczenie i conajmniej 3 ss do twoich prac.

Co do wynagrodzenia to jeśli projekt się jakby to powiedzieć zakorzeni i ludzie go "chapną" czyi gdzieś po 1 max. 2 miesiącach współpracy oferuję

ok. 400zł dla budowniczego i 200zł dla majstera miesięcznie (zależy od ilości pracy).

Jak jakieś pytania to pisać. Zależy mi na stałym składzie z dobrą atmosferą.

Właściciel inter.teamspeak.pl (IP)