Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do 3000zł

jutube112

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym się spytać czy taki kimputer może byćdo 3tyś. do gier.

[extract]

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=77632&s=75830&s=76077&s=76804&s=27972&s=85773&s=78260&s=67056&s=15240
[/extract]

komputer składał użytkownik RADTOR

Coś wymienić?

Jestem trochę zielony więc proszę uzasadnić wypowieć :)

I podawać odrazu link do sklepu

PS. Tak w w zestaw wchodziło składanie kompa. :)

Opublikowano

A windowsa musiałbym dokupić także? Czy dało by się ze starego kompa zgrać bo jak kupowałem kompa to nie miałem płytki tylko instalator wyskoczył :/ płytki nei było to musiałbym dokupić windowsa czy dało by się skopiować?

Opublikowano

@UP

Co ty pierdzielisz . Kurcze czemu takim ludzikom rodzice muszą sprawiać komputer.

A co do windowsa . Nie ma instalki pozostaje pobrać z internetów . ( Nawet jak do informatyka pójdziesz nieorginalnego Ci jebną )

@TOP

Zestaw od radtora jest dobry , ale zmienilbym procesor na i5 4670k :) Bo Radtor sie uparl jak glupi na xeona .

18706.png

12012395664c93b46ec7f29.jpg

Jeśli pomogłem, daj "+" ;D

Opublikowano

@UP

Co ty pierdzielisz . Kurcze czemu takim ludzikom rodzice muszą sprawiać komputer.

A co do windowsa . Nie ma instalki pozostaje pobrać z internetów . ( Nawet jak do informatyka pójdziesz nieorginalnego Ci jebną )

@TOP

Zestaw od radtora jest dobry , ale zmienilbym procesor na i5 4670k :) Bo Radtor sie uparl jak glupi na xeona .

xeon będzie wydajniejszy od 4670k