Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę GM/TGM

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imie : Mateusz

Coś o sobie : pochodzę z miejscowości zwanej Dzierżoniów znajdującej się na Dolnym Śląsku w grę metin2 gram odkąd w sumie pamiętam czyli od 2008 roku, wtedy zaczęła się moja przygoda z globalnym serwerem. Przygoda z serwerami prywatnymi zaczęła się jakoś od 2011 roku na wielu serwerach osiągałem max lvl a nawet top graczy jeśli chodzi o pvp. Na posadzie administratora gry byłem na serwerach hamachi nie raz nie dwa, nie raz posiadałem swój hamachi lecz mój komputer jest za mało wystarczający aby serwer utrzymał większa ilość graczy. Potrafię dogadać się z każda osobą gdyż jestem opanowany, podejścia do sprawy nie mam takiego jak połowa ludzi "mam admina pochwale się kolegą i rozdam im eq" ja traktuje każdego równo nie patrząc na to czy kogoś znam czy nie gra to gra. Potrafię robić różne eventy i tym w sumie chciałbym się zajmować na serwerze. Nie liczę na żaden podział z is ani z niczego chce po prostu wykorzystać pozytywnie swój wolny czas bo posiadam go dziennie sporo około 6/10 godzin zależy od dnia lecz ten czas jest wystarczający według mnie aby zająć się serwerem. Komendy administratora znam podstawowe lecz szybko uczę się nowych. TGM mogę zostać na serwerze hamachi jak i dedykowanym.

Kontakt : 

Gadu-Gadu : 1522507

TeamSpeak3 : Napisz ip a na pewno wejdę  ;)

Za duża sygnatura.

Opublikowano

Podanie zbyt jaskrawe, brak interpunkcji i kilka błędów jest :)