Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Macro dla FB

rev6

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka :D

Poszukuje jakieś macro dla Force Bladera na farmienie dungów w Mutant Forest/ Pontuss Ferrum i Porta Inferno :D

Czy jakieś macro Isnieje :)

Myszka:758d.png

Jak się nie uda to pod BM2 :)

+ proszę jakiś tutoriał bo jestem nowy w te ,,Trudne Sprawy '' :)

Opublikowano

Chcesz macro na dungi? Niemożliwe :p Jedynie na spocie żeby mobki biło, spacja i potka. Z dungami Ci nie pomogę, z bm też nie bardzo, bo nie mam obecnie żadnego konta FB, ale postaram się coś na jutro załatwić.

Opublikowano

ahh. OK spoczko :)

czy jest takie coś ze szybko zbiera itemy w macro np; Saint Force lub hmm Arcane Goldem minesty i inne upgradopodobne rzeczy :)

Ja jestem zielony w to coś :D

Chcesz macro na dungi? Niemożliwe :P Jedynie na spocie żeby mobki biło, spacja i potka. Z dungami Ci nie pomogę, z bm też nie bardzo, bo nie mam obecnie żadnego konta FB, ale postaram się coś na jutro załatwić.

ja chce właśnie tylko na Farmirnie na mapach :)

Opublikowano

Ja miałem coś takiego:

http://www63.zippyshare.com/v/87767448/file.html
https://www.virustotal.com/pl/file/370e7004bd1798aa6e53baeef706f3325e7474f892ad605461df4d0e45b44ed2/analysis/1392067892/

Wgrywasz macro i w jego ustawieniach dajesz Press to start. Re-press to stop. W grze włączasz Auto Atack, potke ustawiasz na pasku na 5-tej pozycji, skille od 1 do 4 i to chyba wszystko. Jeśli będziesz miał problemy z wgraniem to zajrzyj tutaj: http://www.mpcforum.pl/topic/679705-macro/