Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Internet,mobliny/kablowy

Takii

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Ostatnio kończy mi się umowa z multimediami gdzie mam internet 2mb,postanawiam zawrzeć umowę z kimś innym bo ten internet jest dla mnie za wolny,potrzebuje lepszego a do tego cena i tak duża.

Szukam internetu mobilnego albo kablowego albo jakiegoś tam jeszcze,nie znam się dokładnie no nie.

Cieszyłbym się z wi-fi,ale szukam internetu najlepiej bez jakiś limitów gb bo dużo plików pobieram typu filmy itd.

I ostatnio wpadłem na internet Lte 10gb za 39:90 niby wi-fi bla bla.Ale jak jest na prawdę z prędkością tego internetu?

Mieszkam w 25tys miescie więc nie wiem czy będzie dobry zasięg itd.

I ogólnie chodzi mi o opinnie na temat tego internetu,albo podanie ofert dobrej kablówki.

2011-2015,tylko MPC!

Opublikowano

Napisz mi proszę w jakim mieście :)

Ja osobiscie mam mobilny 15 GB + Nielimitowane fejsbuki, Nielimitowane Strony WWW za 60zł. Aktualnie jest przecena i kosztuje 50 zł.

15 GB starcza mi na 4 osoby  w domu :) Za 5 Zł dostajesz Ruter Wi Fi i za 1 zł Modem Huwaei.

Polecam :)

1377531174-U173186.png

Opublikowano

Ostrów Mazowiecka

Tylko czy do gier multiplayer byłoby okej?

Chciałbym żeby transfer był lepszy niż mi teraz normalnie leci max 256/s

2011-2015,tylko MPC!

Opublikowano

nogi masz , dostawców w mieście znasz , jak nie znasz to znajomi znają problem się przejść i spytać o stałe łącze jakie możesz mieć u siebie w domu od nich ?

do gier tylko stałe i omijaj szerokim łukiem radiówkę i podobne