Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nauka/Matematyka/Wybór studiów/Presja Rodziców.Pomocy!

woj12345

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem uczniem LO , profil : mat, geo , inf , typowy politechniczny - bardzo dobry i wiele wymagający , jestem słabym uczniem , raczej farciarzem , zawsze wyjde jakoś na prostą , nie daje rady z matmy jest ciężko a to dopiero pierwszy rok , moja rodzina jest bardzo wykształcona , MGR to podstawa , mama nie da pieniedzy na słabe studia .. a ja znowu mam braki z matmy totalne z gim jak i z podstawówki . Chce mnie wysłać na inny profil , humanistyczny . Jestem przeciętny więc interesuje sie , muzyka , sportem (KICK BOXING), (Nożna) . Wiem że będę miał swoją działalność gospodarczą więc moje pytanie brzmi , Jakie studia , które pomogą mi w prowadzeniu firmy , nastawionej na handel (hurtowy) . Jakie przedmioty opłaca sie brać pod uwagę na takie studia ? Dobrze mi idzie , geo , ang , wos , j.p wszystko tylko nie matma i fizyka! . Wiem to bez sensu że pisze to tutaj , ale po prostu , nie jeden z was skończył szkołe , dąży do celu , spełnia sie i mam wrażenie że ktoś jest w stanie mi pomóc , pozdrawiam .

Opublikowano

Po pierwsze nie powinno być tak,że rodzice wybierają Ci co masz robić w przyszłości. Skoro dobrze Ci idzie język polski to idź na profil humanistyczny. Nie bierz się za coś czego nie umiesz i nie chcesz umieć.