Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

BoL Studio i akceptowanie wyszukanej gry

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie,

jestem nowicjuszem odnośnie BoL Studio - tego bota i chciałem się dowiedzieć czy potrzeba jakieś specjalne konfiguracje do tego aby bot (w moim przypadku Skrypty na Sorakę) akceptował automatycznie wyszukaną grę?.

Sprawa wygląda następująco:

pobrałem całą paczkę z:

http://www.mpcforum.pl/topic/972616-jak-szybko-wylevelowac-smurfa-1-30-lvl/

Zrobiłem wszystko dokładnie wszystko to co jest w poradniku, i bot działa, ale jest jeden problem,

po wyszukanej grze, nie akceptuje jej (Nie potwierdza wyszukanej gry).

Czy jest na to jakaś rada?, czy tam konfiguracja? aby temu zaradzić.

• Za wszelką pomoc nagradzam +/- lub oceną użytkownika.

Pozdrawiam, Promill

Opublikowano

Musisz mieć lola po angielsku.

Tak od siebie dodam że niezbyt to opłacalne bo ten cały Bot ma ciągle jakieś problemy tzn. albo coś wyskoczy,tam gdzieś kliknie bądź wyskoczy jakiś komunikat;p

Opublikowano

Musisz mieć lola po angielsku.

Tak od siebie dodam że niezbyt to opłacalne bo ten cały Bot ma ciągle jakieś problemy tzn. albo coś wyskoczy,tam gdzieś kliknie bądź wyskoczy jakiś komunikat;p

Sprawdzę i zobaczę czy działa tak jak mówisz :)

Opublikowano