Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki kraj ma najzwrotniejsze samoloty? - jestem początkujący

SzabelTzn

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem początkującym graczem i chciałbym się dowiedzieć, jaki kraj ma najzwrotniejsze samoloty.

Rozumiem, że siła ognia się też liczy, lecz częściej zdarza mi się krążyć z jakimś myśliwcem, bądź bombowcem, gdzie odpadam bo siada mi na ogonie... :(

Więc zwracam się z pytaniem, który kraj ma najwięcej zwrotnych samolotów i czy warto w niego inwestować?

Opublikowano

rzadko gram japonia wiec nie wiem ale wydaje mi sie ze zsrr. ma zwrotne samoloty, nie raz zdarzalo mi sie, ze zdazylem zawrocic i zniszczyc samolot atakujacy mnie gdy ten wlasnie pikowal na mnie w dol

|1361622928-U485574.pngMembers Styczeń 2014|

Opublikowano

rzadko gram japonia wiec nie wiem ale wydaje mi sie ze zsrr. ma zwrotne samoloty, nie raz zdarzalo mi sie, ze zdazylem zawrocic i zniszczyc samolot atakujacy mnie gdy ten wlasnie pikowal na mnie w dol

Awesome.

1. Japonia

2. WB

3. ZSRR

4. Niemcy

5. Amerykanie

Oczywiście ogólnie, bo są wyjątki. Ostatnie 2 miejsca praktycznie ex aequo.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Najzwrotniejsze to chyba Japonia te raiseny, mam dopiero tego pierwszego i jest bardzo zwrotny. Ale jak słucham opinii innych graczy z klanu na temat Japońskich to nie chce mi się nimi grać bo niby parę strzałów i samolotu nie ma. Papierowe są.

Opublikowano