Zdomorowocor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Elektryk czy elektromechanik pojazdów samochodowych ( wszystko zawodówka ) co lepsze ? szczerze nie znam się na samochodach, wolę komputery, ale co robi elektryk i co robi elektromechanik pojazdów samochodowych ? co jest bardziej opłacalne w przyszłości ? chcę się przenieść do zawodówki z technikum i po zawodówce skończyć technikum zaocznie, więc co mi polecacie bardziej elektromechanik czy elektryk ? Odnośnik do komentarza
RahuKozak Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Moim zdaniem są to podobne profile, lecz jeżeli nie znasz się nic na autach to może łatwiej będzie zwykłego elektryka? ;d QuadCore Intel Core 2 Quad Q8200, 2333 MHz (7 x 333) Acer EQ35M ATI Radeon HD 4890 1GB HIS Tacens Radix III 720W Hynix 2GB GoodRam 2GB DDR2 Zalman Z9 Plus Hitachi HDS721616PLA (153 GB) Hitachi HDT725040VLA (372 GB) Odnośnik do komentarza
WaterAqua Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Bierz elektromechanika, ładniej brzmi. Odnośnik do komentarza
Ding Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Kucharz małej gastronomii. Jestem w 2giej zawodowej i mam tak: Szkoła: Poniedziałki, środy, czwartki. Praktyki: Wtorek, piątek. czasami w czwartek idę na praktykę, bo jest ładna/śliczna praktykanta w czwartek, podobna do byłej GM'y - Miyoshi, oczy czarne - etc. bez gif Odnośnik do komentarza
Savien Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Elektryk Odnośnik do komentarza
UniBag Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Elektryk zdecydowanie Zajrzyj na bloga -> Click Odnośnik do komentarza
Hardy. Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Nie lepiej skończyć technikum? Dostajesz maturę i zawód, a po zsz masz tylko zawód. Wolisz dlużej się uczyć? Odnośnik do komentarza