Skocz do zawartości
  • 0

Bluescreen i wyłączanie się komputera

Ni0sz3K

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Jak do tej pory nic sie nie stało, to przez te pare dni też nie powinno, lecz przegrzewając tak procesor niszczysz go.

Nie mogłem znaleźć nigdzie w internecie max temp tego procesora. Najlepiej jakby jego temp nie przekraczały 90 C bez czyszczenia

otwórz bok obudowy i tak zostaw do póki nic nie zaczniesz czyścić

1378331621-U719057.png

Znaczy grałem i pojawił się bluescreen, nie ruszałem komputera, ale po ~1 h włączyłem... To jest ss z teraz czyli po 40 minutach

http://zapodaj.net/53746c918d5d2.png.html

Nie wiem jak nałożyć pastę a komputer czyściłem wczoraj, pędzelkiem, zdjąłem obudowe z dwóch stron i wykurzyłem brud suszarką :)

Czy jeżeli dalej będę grał na kompie itd to stanie się coś gorszego niż blue screen ? Nałożenie tej pasty jest trudne, nie znam się na tym? Czy po prostu dać go do sklepu i tam Pan zajmuję się komputerami, przeczyści go i nałoży pastę?

Komputer mam około 1,5 roku i nigdy nie wyskakiwał. blue screen, nie wiem dlaczego, ale mój komputer strasznie głośno chodzi, z pół roku temu dostawca neta ( lokalny ) odłączył chyba 2 wiatraczki może to przez to jest ten bs ? Ale to było 6 miechów temu a bs wyskakuje od 2 miesiecy ? A obudowa to nie mam pojęcia czy jest przewiewna.

Odłączył, bo komputer strasznie głośno chodził i może dlatego, że było za dużo wiatraczków. Nie wiem co to cooler itp , ale jutro fote zrobię jak to wygląda w środku i wyślę. Kompa czyściłem wczoraj.

A i teraz ważne pytanie, czy mogę dalej grać, oglądać filmy,gadać na ts itd.? Coś może się stać z komputerem ? Co ile robić przerwy żeby bs nie wyskakiwał ?

Wielkie dzięki, że chce Ci się odpowiadać na te pytania! :-)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający forum Bluescreen i wyłączanie się komputera   0 użytkowników