Mario-PC Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Siema. Jestem nowy w tej grze. Czy jest tutaj jakiś Bóg, który jest dobry dla początkującego gracza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szugones Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 każda postać jest dla początkującego wystarczy, że ogarniesz Regulamin sygnatur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acristo Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Na początek polecam Neith: -Escape -Stun -Heal -Duży DMG -Skil do szybkiego zabijania minionów -ult z ogromnym zasięgiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksiu Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Tak Szugo. Ale są postacie, które łatwiej ogarnąć, które mają łatwiejszą mechanikę niż inne. Polecam Ci neith, Artemis, Poseidona, Hadesa. Zależy też czym chcesz grać. poniewieramy się czlowieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucha Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Artemis - ogarniesz dobry build i siejesz wszystkich na arenach. Kupujesz blinka, wbijasz w tłum, odpalasz ulti + dwójkę i git. Ao Kuang - Też łatwa postać, nadaje się na każdą linie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szugones Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Artemis - ogarniesz dobry build i siejesz wszystkich na arenach. Kupujesz blinka, wbijasz w tłum, odpalasz ulti + dwójkę i git. Ao Kuang - Też łatwa postać, nadaje się na każdą linie. mam 10 god rank ao i na duo sie nie nadaje na jungle tez nie jedynie mid ewentualnie solo Regulamin sygnatur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...