Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kręcenie filmikó na YT w dwóch językach ? czy to wypali ?

ThePein

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc przez 6 lat mieszkałem za granicą (dokładniej we włoszech, no i znam może nie perfekcyjnie ale bardzo dobrze włoski) aktualnie mam około 30 filmików na yt po polsku i zastanawiam się czy by nie zacząć też czegoś nagrywać po włosku, jak patrzylem na włoskim yt tam nie ma czegos takiego jak "Hejt", wiadomo to nie polska... ale własnie nie znam się na "Włoskim świecie YT" i niewiem jak on jest rozwinięty, i pytanie do was czy wiecie może jak bardzo aktualnie włoski yt jest rozwinięty ? i czy coś takiego by wypaliło ?

Prosze o opinie będe nagradzałplusami

Opublikowano

Kolejna stereotypowa osoba, myślisz, że co kraj to obyczaj? Otóż nie. W każdym kraju znajdzie się "hejter" (czyt. każda osoba która wyraża negatywną opinię w internecie). Sam mówisz, że nie znasz perfekcyjnie włoskiego, tylko b. dobrze, więc nie wiem, czy to by wypaliło, spróbuj, a się przekonasz.

Opublikowano

To zależy , w każdym kraju trudno się wybić zarówno w Polsce jak i we Włoszech . Szczerze nigdy nie trafiłem na Włoskiego Youtubera jedynie na Anglików , Niemców i Rosjan .

?????

Opublikowano

Kolejna stereotypowa osoba, myślisz, że co kraj to obyczaj? Otóż nie. W każdym kraju znajdzie się "hejter" (czyt. każda osoba która wyraża negatywną opinię w internecie). Sam mówisz, że nie znasz perfekcyjnie włoskiego, tylko b. dobrze, więc nie wiem, czy to by wypaliło, spróbuj, a się przekonasz.