Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Body , Mental Wasze Zdanie

ponczalo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie .

Spodobała mi się gra Metin2 i mam zamiar w nią grac mam już wszystko siciągnięte tylko zastanawiam sie nad wyborem postaci .

Jestem początkującym graczem i nie wiem którą postacią będzie mi najlepiej grac (może ktoś mi podpowie :D)

i jeszcze takie jedno pytanko :

Co jest lepsze Body czy Mental ? (proszę o wytumaczenie )

Dziękuje będę dawał +

Opublikowano

Skoro dopiero zaczynasz przygodę z grą Metin2 polecam wojownika najłatwiejsza postać ;)

Moim zdaniem lepszy jest body.

Zapraszam do lektury. Znajdziesz tu jak rozwijać postać. :rolleyes:

http://www.mpcforum.pl/topic/78898-tut-jak-stworzyc-pro-wojownikasureninjeszamana/

http://www.mpcforum.pl/topic/47137-kompendium-klas/

ex Moderator Metin2 | ex Moderator 4Story

Opublikowano

Wszystko zależy od twoich umiejętności w grze metin2, pamiętam rozmowy na feniksie co lepsze "body czy mental" cały serwer się lekko mówiąc wkurzał, przejdźmy do rzeczy jeżeli pierwszy raz grasz wojownikiem polecam Ci grać do 30 lvl mentalem, a potem zmień profesję na body, jeżeli jesteś doświadczony to graj mentalem cały czas.

9cd5f804379a.jpg

Opublikowano

Moim Zdaniem Zagraj Wojowniekiem Body Jest To Latwa i prawie najlepsza postac w grze metin

Build (Tzn Status)