Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jaki czołg do zarabiania

sebek848

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! gram od 3 lat ale zawsze mam jeden problem mianowicie problem z zarabianiem.Gram już 3 lata i mój największy tier w garażu to 8 a zbadane 2 IX które trzeba kupić i teraz do was pytanie jaki czołg polecacie do zarabiania ma być to czołg zwykły nie premium dodam jeszcze że gram bez premki po prostu mnie na to nie stać.Proszę o poradę.

Opublikowano

Osobiście Ci polecam czołg ZSRR piątego tieru KW-1.

Moim zdaniem najlepszy czołg piątego tieru jaki jest.

Przyjemnie nim się gra, ponieważ ma bardzo dobry pancerz i wielu graczy nie potrafi go przebijać.

Czołg na bitwę zarabia po minimum 20 tysięcy kredytów.

Opublikowano

ELC AMX?T1 Heavy, Churchil I, Stug III, T49 no i może jeszcze Hellcat.

Te czołgi ci polecam do zarabiania. Szybko można 300tysięcy wbić. ;P

Opublikowano

Powiem tak kw-1 odpada ponieważ ostatnio go znerfili kiedyś był o wiele lepszy teraz to złom

Złom?

Najlepszy czołg piątego tieru dla mnie i nie tylko dla mnie.

Świetny pancerz, który pochłania pociski za zero lub są rykoszety oraz działo 85 mm.

Tylko brać, bo zabawa jest niesamowita oraz zbiera się przy tym kredyty.

Ewentualnie mogę Ci jeszcze polecić Hellacta, który jest mobilny oraz ma w miarę dobre działo.

Opublikowano

Masz poradnik najlpsze czołgi do zarobku ;) Ja również polecamłbym kupić jakiś czołg premium i najlepiej konto prem.

Opublikowano