Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[DL] Losowanie - Autorski

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz w nim błąd od 22 linijki - jak nie masz permisji to i tak wylosuje i nie jest wymagana nazwa tego przedmiotu ;)

Nie wylosuje, bo gracz nie uzyska przedmiotu Item- Losowanie ;). Jestem początkującym skrypterem.

Opublikowano

Skrypt nie jest zły. Ale popracuj trochę nad "Confgiem" , który będzie pozwalać na zmienienie Itemu itp. (Config przed skyptem)

N0thing! :: = ;; :.>

Opublikowano

Jak wrzucasz skrypt to już go przetestuj czy nie ma błędów -. W każdym razie jest już kilka takich więc to nic nowego ale i tak to lepiej wygląda niż poprzednie takie skrypty, like.

,,Vape is good, vape is my life"

Opublikowano

Skrypt nie jest zły. Ale popracuj trochę nad "Confgiem" , który będzie pozwalać na zmienienie Itemu itp. (Config przed skyptem)

W jakim sensie mam popracować nad Configiem?

Jak wrzucasz skrypt to już go przetestuj czy nie ma błędów -. W każdym razie jest już kilka takich więc to nic nowego ale i tak to lepiej wygląda niż poprzednie takie skrypty, like.

Skrypt testowałem, wszystko działa jak należy. Wiem, wykrywa 1 czy tam 2 błędy.

Bardzo fajny skrypt tylko popracuj nad grafika daje Like zlapiesz ?

Oczywiście, że złapie. Nad grafiką postaram się popracować.

Opublikowano

Nie złe przyda się na jakieś kasyna czy cos :P

Skrypt będę starał się polepszać wraz z wzrostem mojego doświadczenia, bo jak na razie piszę przeciętne skrypty.

Opublikowano

Trochę go do pracujesz i będzie git