Skocz do zawartości

Słuchawki

Dektored

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze pytanie powinno być raczej, czy stawiasz na bas, czy na wyższe tony? I czy musi to być koniecznie Saturn?

Bo znając życie na stanie nie będą mieli, więc szybciej by wyszła nawet wysyłka z innego sklepu z neta.

Jeśli stawiasz na bas, to Maxell Retro DJ, lub droższe Sennheiser hd202, a z wyższych tonów, to Superlux hd 681.

436951440626370320491.png

Z mikrofonem czy bez?

Mikrofon mam w laptopie, więc nie jest mi zbyt potrzebny. Chyba, że by były jakieś słuchawki w dobrej cenie z mikrofonem to może być.

@Słuchawki do komputera.

@No nie wiem, nie znam się. Ogółem dobre do gier żeby były w miarę.

Do tej pory miałem takie i nie narzekałem, tyle, że się rozleciały to wolałbym coś nowego.

http://www.saturn.pl/sluchawki-philips-shl3000wt-00,id-308199

@Tak musi to być satrun bo jeszcze dziś bym je kupił.

674071459604241683421.gif

Z tańszych:

Philipsy SHP1900 - 40zł

http://www.saturn.pl/sluchawki-philips-shp1900-10,id-125339

Philipsy SHP2000/2500 - 80zł

http://www.saturn.pl/sluchawki-philips-shp2000-10,id-180329

A tak jak nie w sklepie to jeszcze maxell retro Dj no i superluxy HD 681

Pomagam w sprawach komputerowych

Najlepiej Logitecha lub Creative.

Ale za 50-100 zł kupisz gówno nie słuchawki, zależy jeszcze czy mają być komunikacyjne czy bardziej do jakości audio. Nie lepiej uzbierać 200-250zł i kupić sobie porządne słuchawki?

SORRY... Ale wyjdź, jak się nie znasz...

Pomagam w sprawach komputerowych

SORRY... Ale wyjdź, jak się nie znasz...

Taka jest prawda, bo gamingowych słuchawek do 100zł dobrych nie kupisz. Zachowałeś się szczerze durnie tak mówiąc. Zależy też od budżetu bo dla niektórych za 30zł mogą być rewelacyjne. Ja do słuchania muzyki używam AKG k518, mają zajebisty dźwięk, do grania też są dobre bo słyszysz wszystkie kroki i są czułe na mniejszą częstotliwość.