Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] CraftHost vs CubeHost

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja bym zapłacił te 80 zł za 40 slotów bo na CubeHoscie masz 4GB czyli prawie na 41 slotów a dolicz jeszcze pluginy. Na CraftHoscie masz 5 GB które na spokojnie starczą ci na 40 graczy + pluginy a na CubeHoscie możesz mieć lagi przy full serwerze. Bynajmniej ja tak sądzę nie znam się na tym za bardzo ale tak podejrzewam, bardziej doświadczeni w tych tematach mogą mnie poprawić

Opublikowano

Witaj SurvMotion, pamięć RAM to nie wszystko czego wymaga serwer Minecraft do stabilnego działania :) Tak samo ważna jest wydajność dysków oraz procesora.

U nas kupujesz przede wszystkim jakość. Nasze maszyny są w Polskim centrum danych, serwery uruchamiane są na dyskach SSD a system jest odpowiednio zoptymalizowany do pracy z serwerami Minecraft. Nie mamy nic do ukrycia dlatego oferujemy darmowe, 24 godzinne serwery testowe. U nas nie kupujesz w ciemno. Możesz skontaktować się z nami a otrzymasz darmowy, 24 godzinny serwer testowy z pakietu Diamond abyś mógł wykonać odpowiednie testy i sam ocenić czy warto.

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu w helpdesku lub pod adresem e-mail [email protected]

Opublikowano

Z doświadczenia wiem, że dobrze skonfigurowane pluginy nie pobierają zbyt dużo ramu, więc na twoim miejscu kupił bym na cubehost.pl i miał 20 zł w kieszeni ;)

Jakość mają dobrą, support również ok.

Serwery:
-SkyBlock.PL

Opublikowano