Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Na co się zdecydować?

adrian0808

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Na wstępie zaznaczam, że nie znam się zbyt dobrze na komputerach, jakąś wiedzę o tym mam, ale nie dużą.

Od kilku lat mam laptopa z którego teraz już nie jestem zadowolony, bo jest zbyt słaby nawet na gry internetowe w które grałem kilka lat temu. Chciałbym, żeby nowy (laptop/komputer) pociągnął bez problemu gry tj. warrock, combat arms, metin (na kilku odpalonych), fm14 i chociaż na najniższych detalach, gry tj. bf3/bf4, cod black ops/ghosts, warZ, DayZ. Chciałbym, żebyście pokazali mi najtańszy komputer do moich wymagań oraz też laptop, który byłby mi na rękę bardziej niż komputer, ale nwm jak to wyjdzie cenowo z laptopem. Kolejne pytanie to o system, jaki kupić, bo nie mam nic pojęcia o windows 8, zawsze miałem XP lub 7. Który z nich najlepszy do gier?

Komputer raczej bym składał, ale poszukałem też trochę na allegro i chciałem się spytać w jakim stopniu te komputery spełniałyby moje oczekiwania, które napisałem powyżej.

http://allegro.pl/komputer-amd-a8-6600k-4x4-2ghz-4gb-hd8570-500gb-i3785150723.html
http://allegro.pl/komputer-do-gier-6-x-4-1-8gb-gtx650-1-5tb-prezenty-i3771020447.html
Opublikowano

żaden z tych allegrowych nie spełni twoich oczekiwań polecam lekturę

http://stopgotowcom.pl/

zestaw 1) głównie przez to że nie ma normalnej karty graficznej xD