Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę] Administracje Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1388421395-U1063933.png

No siema.

Także ja jestem harnaś.

Jeżeli chodzi o grafike to jestem amatorem, moje prace są chujowe, ale do rzeczy.

Oczekuje skończonego projektu, albo takiego który jest w fazie końcowej.

Wynagrodzenie chyba jest wiadome, aczkolwiek można się dogadać zawsze.

Moje prace nie są na poziomie Zielska, Kurlza, Wrednej czy innych grafików po studiach, ba... są dość chujowe ^^

Nie wykonuje layoutów bo jeszcze tego nie potrafie

Mogę wykonać prezentacje, jakieś bajery do klienta, loga, sygnatury ewentualnie coś edytować i tak dalej.

Kilka prac

1388421621-U1063933.png

----

1629972.jpeg

----

tu jeszcze jakies niedokonczone prace...

4v3lurB.png

kJ1t5ng.png

idKQDRb.png

Również zajmuje się administracją forum i nie, moja wiedza nie ogranicza się do tworzenia działów czy dodania nowych rang, wiec jak coś moge też pomóc oczywiscie całkowicie za darmo.

kontakt:

gg 49423322

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER

Opublikowano

Zrobisz dla mnie 9 pikselowego piksela w 9 kolorach?

Co do wynagrodzenia się dogadamy.

10k na moje konto (dam nr konta na pw ) i mozemy rozmawiac :v

@Gramma

no tak tak xD

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER

Opublikowano

Polecam, szybko na czas i zajebiście. ^_^

Z tym szybko i na czas to nie za bardzo sie zgodze, bo lubie sie opierdalac... ale dzięki :D

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER

Opublikowano

Robisz piksel o danym kolorze a potem ruszasz monitorem i zmienia kolor na 9 innych.