Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Primeval Armor z Heroic Edition (GW2)

Mesye Sitwon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, piszę z małym zapytaniem o Primeval Armor który dostałem po kupnie GW2 Heroic Edition. Co z tym zrobić ? Nie mogę tego w żaden sposób użyć, jedynie transmutować(?). Jestem nowicjuszem w tej grze i jeszcze nie wszystko rozumiem, z góry dziękuję za opisanie wszystkiego co związane jest z Primeval Armorem :)

EoShz3T.jpg

Opublikowano

Z tego co się orientuję jest to skin zbroi.
Jak klikniesz na niego dwa razy, możesz go użyć na zbroi, której statystyki Ci odpowiadają i będzie ona tak wyglądać :)

"The only person you should try to be better than is the person you were yesterday."

Opublikowano

Przepraszam że się wtrącę do tematu ale skorzystam z okazji bo nie widzę powodu zakładania nowego tematu. A więc mam chęć zakupienia tej wersji gry i moje pytanie jest następujące czy tych skinów można użyć tylko raz ?

Opublikowano

@maxisst, Gdy chcę użyć tych przedmiotów wyskakuje mi komunikat "this appearance can be applied to the stats...", mam 3 przyciski do wyboru "Use normally", "Convert to PvP" oraz "cancel". Nie mogę tych przedmiotów tak po prostu użyć. Gdy chcę je obejrzeć pokazuje mi się czerwony napis "Unsuable by your profession".

Opublikowano

Jest to Heavy set, a ty grasz Thiefem.
Thief wdziewa Medium armor, tak więc nie możesz użyć tego wyglądu na setach Light.
Zostaw go w banku na kolejną postać, bo set jest ładny, a na pewną druga postać się pojawi :)