Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Prywatny serwer 4story

Gość `Vendetta

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tak.

Mam kilka pytań.

1. Jak postawić serwer 4story na Free BSD?

2. Jakie parametry musi mieć maszyna by utrzymać ~200 graczy bez lagów?

3. Jaki serwer jest najbardziej opłacalny? PvE czy PvP?

Wiem, randomowe pytania ale jestem totalnie zielony w tej sprawie, ogólnie to mt2 i mc więc 4story to nowość dla mnie.

Opublikowano

1. Nie wiem.

2. Coś oko 16gb ram, procesor i7 2x 2,5-3GHz.... coś takiego i oczywiście szybkie łącze.

http://archiwum.allegro.pl/oferta/dell-pe-1950-2x3-00ghz-quad-16gb-4x73gb-sas-30mcy-i3004092905.html

3. Bardziej opłacalne jest PvE bo więcej osób będzie wydawało kasę ale będzie też mniej grało bo bardziej popularne teraz jest PvP.

"Śmierć nas nie rozdziela, robimy się tylko niewidzialni" 

Franco Scaglia – Czarna mewa

Opublikowano

1. Nie wiem.

2. Coś oko 16gb ram, procesor i7 2x 2,5-3GHz.... coś takiego i oczywiście szybkie łącze.

http://archiwum.allegro.pl/oferta/dell-pe-1950-2x3-00ghz-quad-16gb-4x73gb-sas-30mcy-i3004092905.html

3. Bardziej opłacalne jest PvE bo więcej osób będzie wydawało kasę ale będzie też mniej grało bo bardziej popularne teraz jest PvP.

Co do maszyny to oczywiście będzie dobry dedyk . Co do typu no to chyba wybiorę PvE . Teraz tylko kwestia jak postawić ?.

Opublikowano

Jak postawić? Poszukał bym tuturiali na epvp i tam popytał ludzi. Niektórzy z epvp ci chętnie pomogą tylko do tego potrzebny jest dobry angielski/niemiecki.