Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Adapter Wi-fi.

xShadow176

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Natknąłem się ostatnio na coś takiego jak "adapter wi-fi na usb". Od razu mnie to zaciekawiło ponieważ nie mam wi-fi. I teraz takie pytanie: Mam radiówke (normalnie na kabel, wiecie o co chodzi) noi jeżeli podłącze to usb do kompa to będzie ono nadawać internet? W sensie będę się mógł potem podłączyć telefonem do wifi? Jestem zielony w te sprawy :D Z góry dzięki.

Opublikowano

Kup router z takim wejściem żebyś mógł podpiąć neta radiowego i gotowe. I tak wgl to się zdecyduj albo masz radiówkę albo masz na kable... Bo jeśli radiówka to możesz nie mieć kabel rj11 a wtedy zwykłego routera adsl kupić nie możesz.

Najlepiej idź do firmy gdzie kupiłeś internet na pewno będzie tam ktoś ogarnięty i z nim ustalisz czy możesz kupić normalny router :)

O co chodzi z tym programowaniem? Gdy programujesz, uczysz najprawdopodobniej najgłupszą rzecz na świecie, czyli komputer, jak ma coś zrobić.

Opublikowano

Nie rozumiem ;/

Mam router : TPLink TL-WR543G noi od niego mam kabel do anteny i do kompa. A chciałem mieć wifi, no to pytam czy ten adapter może coś zdziałać..

Opublikowano

tak mógłbyś stworzyć sieć ad-hoc ale to za dużo zabawy... A to ten twój router nie ma wi-fi? Więc kup taki który będzie miał i po problemie :)

O co chodzi z tym programowaniem? Gdy programujesz, uczysz najprawdopodobniej najgłupszą rzecz na świecie, czyli komputer, jak ma coś zrobić.

Zarchiwizowany