Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] pall vs boxy

Tali’Zorrah

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, powoli jadę z tym moim kontem, no i dzisiaj wziąłem na cel peta :) mianowicie gdzie pet uzbiera mi więcej energii? Na mapach, czy na pall? Ile to wyjdzie w uri, aby z peta zrobić perfekcyjnego zbieracza i co kupować... (odnośnie peta jestem zielony, skończyłem grać jak wychodził :/ )

­Keelah se'lai

Opublikowano

A więc tak zacznij od zbierania paladium tutem adzika znajdziesz go w turialach. On zbiera dość dużo wymieniaj energię składaj wrotka i zbieraj uri jak nie chcerz bocić to zbieraj samemu palke 15 paladium =1 energia .Dla peta też trzeba wbić dobry lv żeby zbierał do tego protokoły zeby zwiększyć pet zbiera w takim kółku nigdy całej paladium ci nie zaznaczy bo on ma promieniowanie zbierania w kstałcie koła pet 50.000 uri zbieracz zależy od jakiego poziomu . Pamiętaj że peta możesz dać na alienki dużo uri zbija .Aby pet ogarniał całą palke trzeba 5 protokołow Zbieraj palkę ;) ps dasz 1 like ? ;)

Opublikowano

^^ napracowałeś się więc masz like :)

chodzi mi o normalną grę, bez wspomagaczy :) mam kilka kont po bocie, ale wolę jednak sam się natrudzić :)

­Keelah se'lai

Opublikowano

Zostaje ci palka ;) nie masz nawet 50% że ci wpadnie uri . A jak wpadnie to jak będziesz miał farta to wpadnie nawet 100 uri ! ;) Na twoim miejscu palka energia wrota ^^ 2 like ? ;D

Opublikowano
Powiem ci tak jezeli chodzi o zbieranie palladium najlepiej miec :

- szybki statek typu vega /spearhead