Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

mały problem- potwierdzanie rejestracji (els kr)

Miiami

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc... Cześć xD Jestem zielona, bo może to nie jest nawet możliwe, ale...

Wiele przecierpiałam żeby pobrać elsa ( KR ). Zalogowałam się, zrobiłam WSZYSTKIE aktualizacje ale przy wybieraniu kanałów ( sporo ich ;w; ) każe mi potwierdzać konto...

wywala mnie z elsa i otwiera się w chrome o to:

89800688823632759632.png

Jest jakiś sposób żeby to ominąć? Przyjmę jakikolwiek działający poradnik, może być nawet po angielsku. Grzebałam trochę w googlach ale wszystkie wyniki są z 2010-2012 roku i to chyba jest już nie aktualne ;/

Za każdą pomoc dziękuje, bo żal mi czasu jaki poświęciłam na ściągnięcie xD

Z góry dzięki ;w; (można też pisać pw)

07309620751993780416.png

Opublikowano

@Up nie? Jak nie wiesz nie mów...

@Topic Od dawna nie a kssny i teraz zostało tylko I-pin lub numer telefonu koreanskiego czyli na razie nie zrobisz konta.

tumblr_ok78drcWS41vehwx3o1_500.gif

Opublikowano

@Up nie? Jak nie wiesz nie mów...

@Topic Od dawna nie a kssny i teraz zostało tylko I-pin lub numer telefonu koreanskiego czyli na razie nie zrobisz konta.

będzie możliwość w przyszłości robienia kont na KR?

Opublikowano

Też się zastanawiam... ;-;

A kiedy wgl to zmienili? Bo całkiem niedawno słyszałam o KSSN. .w. Jest jakiś inny sposób na potwierdzenie konta?? ;c

Raczej nie.

Ja bym spróbował się pobawić Fiddlerem.

Fajnie, ale ja nie umiem (nie znam się ;f)... xD

07309620751993780416.png

Opublikowano