Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Napęd w Ps3

tyrens

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio zauważyłem że podczas gdy płyta np. z grą znajduje się w napędzie i płyta obraca się z niewielką prędkością po przybliżeniu się do konsoli słychać taki świst lub pisk. To jest inny dźwięk od tego gdy płyta się obraca. Nie jest to szum tylko pisk. Jest to moja pierwsza konsola i jestem zielony w tych sprawach. Jak wyjmę płytę z napędu dźwięk ten znika więc jest on raczej wytwarzany przez napęd. Czy w tej konsoli jest to normalne? Dźwięk ten jest dosyć dobrze słyszalny.

Moja konsola to Ps3 Super Slim 500GB.

Opublikowano

Piski i inne świsty z napędu to nie jest norma w konsoli, prawdopodobnie masz coś z napędem. Na Twoim miejscu skorzystał bym z gwarancji o ile jeszcze ją posiadasz.

Miałem dwa modle PS3 i w żadnej nic nie piszczało i nadal nie piszczy przy napędzie.

819531478353821175209.gif

Opublikowano

Piski i inne świsty z napędu to nie jest norma w konsoli, prawdopodobnie masz coś z napędem. Na Twoim miejscu skorzystał bym z gwarancji o ile jeszcze ją posiadasz.

Miałem dwa modle PS3 i w żadnej nic nie piszczało i nadal nie piszczy przy napędzie.

Gwarancje jeszcze mam bo konsola ma 2 tygodnie. Ten dziwny cichy pisk zaczął się dwa dni temu. I nie wiem czy oddać ją na gwarancję bo zakupiłem ją na internecie. Ile się czeka na powrót konsoli po oddaniu na gwarancję?

Opublikowano