Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PS3 , Telewizor

Succesown

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema ! Jeśli to jest zły dział najmocniej przepraszam nie wiedziałem gdzie napisać

Otóż mam taki problem. Mam zamiar kupić PS3 i w końcu nie wiem jakie ma wyjście , wejście do telewizora z tego co czytałem to HDMI i mam dość stary telewizor to są może jakieś przejściówki ? Bo jeśli podłącze PS3 do dekodera cyfrowego polsatu bo ma HDMI a dekoder do telewizora to nie będzię działać chyba tak ? Jestem zielony w tych sprawach. Z Góry dzięki za odpowiedź.

Dodam że telewizor ma z tyłu wolne wejście euro tak sie chyba zwie.

i2e.png

by Valky

Opublikowano

Z tego co wiem PS3 musisz podłączyć przez HDMI do telewizora, bo ten kabel przesyła i obraz i dźwięk, ale nie jestem tego pewien.

Muminki Cię widzą, Muminki Cię śledzą, Muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą :ninja:

Dobry post? Nie żałuj "lubię to" :)

Opublikowano

Jeśli masz telewizor ze złączem euro to nie używasz złącza HDMI a wyjścia av multi out z końcówką cinch, a do tego przejściówka z euro na cich i tyle. Bądź bez pośrednio np. takim kablem

http://allegro.pl/kabel-do-ps2-euro-scart-playstation-2-3-tv-av-w-wa-i3710605102.html

Aha ale słyszałem że w zestawie ps3 jest właśnie jakaś przejścówka z cich na euro czy coś czy to w zupełności wystarczy czy lepiej kupić by ten kabel co o nim mówisz?

i2e.png

by Valky

Opublikowano

Do jest bez różnicy.

A no i sorry ze pytam o takie rzeczy ale jesli bede juz mial to musze jakos przelaczyc na obraz z psa chyba nie ?

i2e.png