Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PS3 i okablowanie

Härfmaal

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Na wstępie zaznaczam, że jestem całkowicie zielony w sprawach z PS3.

No więc. Zastanawiam się nad zakupem PS3 Super Slim. Jednak w domu nie posiadam telewizora, do którego mógłbym podłączyć takiego PS'a, więc chciałbym go połączyć z monitorem. Jestem zainteresowany aukcją, gdzie w zestawie jest kabel AV, kabel zasilający i kabel HDMI. Czy jeszcze jakiś byłby potrzebny?

Prosiłbym o napisanie, który do czego służy, jakie wejście jest potrzebne dla danego kabla i w co (monitor, gniazdko, PC) go wpiąć. Jeśli można, to prosiłbym też o zdjęcia każdych wejść (dla każdego kabla). Będzie mi łatwiej sprawdzić, czy mam takie wejście dostępne. Jak podacie mi jakieś "gniazdo AEJAMKNGEA" to nic nie zrozumiem raczej. :D

Tak więc z góry dzięki.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

Ps. jak będę miał gry z płyty, to potrzebuję dużo miejsca na dysku? Zamierzam grać w TES V SKYRIM, GTA V, Assassin's Creed IV Black Flag i może w BF4. Tam, gdzie się da, to multiplayer.

Opublikowano

Kabel AV oraz kabel zasilający masz w każdym zestawie z konsolą. Kabel HDMi musisz sobie kupić osobno.

Nie wiem co tutaj opisywać, kabel AV albo HDMI odpowiada za obraz oraz dźwięk.... kabel zasilający to chyba oczywiste.

Kable AV wyglądają tak / czerwona końcówka odpowiada za obraz, a pozostałe dwie za dźwięk.

3407473100_1314014098.jpg