Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Przeniesienie - Turcja

Vertmarr

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

masz dość polskich trolli?

masz dość tzw. ello hell?

afkerzy, trolle itd to podstawa w twoich meczach?

riot udostępnił darmowe przeniesienie na turcje. gram na tym serwerze od 7 miesięcy i jest naprawdę miło. nie ma trolli, w dodatku poziom jest troszkę niższy niż na eu

plusy przeniesienia ?

- nowy nick (zakładasz konto na turcji z takim samym loginem jak ten twój na eu, wybierasz swój nick z eu i wylogowujesz się. wchodzisz na eu. kupujesz przeniesienie i wpisujesz nowy login !!!)

- mniej trolli

- łatwiej się wybić

- niema fleimu

polecam

2vlp0kh.png

Opublikowano

Nie ma flejmu ? jaki to plus nowy nick? co do poziomu się zgodzę

jeżeli jesteś nie udacznikiem w brązie V polecam tam się przenieść bo tam to jest Brąz 1 taki jest tam poziom

nie polecam się przenosić flejm leci tak samo jak na innych serwerach + same allah akhbary grają tam co wysadzają samych siebie.

3kgaming.jpg

By: Lolled Girl

Zbieram [ + ]

Opublikowano

Wszystko było by okej, gdyby zemną przeniosło się 100 innych kumpli ...

338fef45.png

100 - 200 - 300 - 400 - 500 Jeżeli Ci pomogłem liczę na LIKE :D

Opublikowano

no wszystko fajnie ale za dużo kebabiarzy nie polecam i witają sie allach akbar co mnie troche zniechęca

Opublikowano

ja tam flejmu nie widzę. fajna atmosfera.z 4 turkami mam team. z supportem mówię po ang

ping mam 48 więc jest oki

2vlp0kh.png

Opublikowano

Wchodzisz do gry i pierwsze co widzisz "allah akbar".