Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z nauczycielem

Torsay

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam pewien problem otóż napisałem sprawdzian z matematyki na 3+ (tak wiem jestem bonzo) a nauczyciel do mnie, że mam jutro pisać na lekcji kartkówkę z tego, bo podejrzewa, że miałem gotowca (dodam, że kolega mi trochę pomógł i sprawdzian jest dosyć trudny, a chce dobrą ocenkę) nigdy mnie nie przyłapali na ściąganiu czy czymś więc nie wiem skąd te podejrzenia.

Do was mam prośbę jakie argumenty jej dowalić aby ucichła i wstawiła mi tą ocenę. Paragrafy z prawa też się przydadzą :) nie chce pisać tej kartkówki, bo ona jest taka, że dojebie bardzo trudne zadania i dostane jeszcze 1...

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze myślę, ale nie może Ci kazać pisać jeszcze raz sprawdzianu, tylko dlatego, że "podejrzewa" gotowca. To jest niedorzeczne..

Spytaj się pedagoga, czy innego nauczyciela w szkole. Nie wiem jak u Was, ale w mojej szkole, coś takiego nie miało by miejsca.

Opublikowano

W tej szkole jest taka patologia, że jedna nauczycielka od angielskiego pracuje tutaj tylko dla tego, że jest kuzynką dyrektorki, a sama ma około 65 lat i nie da się z nią żyć na lekcjach :)

Opublikowano

Najpierw zapoznaj sie dobrze ze statuem szkoly, i jesli ze statuem decyzja nauczyciela sie nie zgadza mozesz smialo leciec do wychowawcy/pedagoga/dyrektora ; )

1377808813-U903831.png

Opublikowano

Za podejrzenie raczej nie mogą nic Ci zrobić, ale uważaj, bo nauczyciel jak się wkurzy to może się zemścić. Lepiej załatw sprawę spokojnie.