Skocz do zawartości

[Pisanie] quest kamienie duchowe jak zrobic aby


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem nie wiem jak mam zrobić aby 6 skile u woja i ninji były widoczne przy wbijaniu kamykiem na p

 

 

skil 1

skil 2

skil 3

skil 4

skil 5

skil 6 nie widac

 

 

 

quest training_grandmaster_skill begin
    state start begin
        when 50513.use begin
                say_title("Zaawansowane Szkolenie Umiejętności")


            if pc.get_skill_group() == 0 then
                say_title("Zaawansowane Szkolenie Umiejętności")
                say("Nie wybrałeś jeszcze drogi duchowej."..pc.get_skill_group())
                return
            end

            if get_time() < pc.getqf("next_time") then -- and not is_test_server() then
                if pc.is_skill_book_no_delay() then
                    say("Trening spowoduje usunięcie efektu")
                    say("Zwoju Egzorcyzmu.")
                    wait()
                    say_title("Zaawansowane Szkolenie Umiejętności")
                else
                    say("Musisz użyć Zwoju Egzorcyzmu zanim ponownie")
                    say("rozpoczniesz trening przed upływem 24 godzin.")
                    return
                end
            end

            local result = training_grandmaster_skill.BuildGrandMasterSkillList(pc.get_job(), pc.get_skill_group())

            local vnum_list = result[1]
            local name_list = result[2]

            if table.getn(vnum_list) == 0 then
                say("Nie możesz trenować żadnej umiejętności.")
                return
            end

            say("Proszę wybrać umiejętność, którą chcesz trenować.")
            say("")

            local menu_list = {}
            table.foreach(name_list, function(i, name) table.insert(menu_list, name) end)
            table.insert(menu_list, "Anuluj") 

            local s=select_table(menu_list)
            if table.getn(menu_list) == s then
                return
            end

            local skill_name=name_list[s]
            local skill_vnum=vnum_list[s]
            local skill_level = pc.get_skill_level(skill_vnum)
            local cur_alignment = pc.get_real_alignment()
            local need_alignment = 1000+500*(skill_level-30)

            test_chat("˛{¦bµ˝´c­Č: "..cur_alignment)
            test_chat("»Ý­nµ˝´c­Č: "..need_alignment)

            local title=string.format("Trening %s Wielki Mistrz", skill_name)

            say_title(title)
            say("Jeśli będziesz używać swoich punktów Rangi")
            say("podczas treningu Umiejętności, może się zdarzyć,")
            say("że twoja Ranga stanie się negatywna.")

            if cur_alignment<-19000+need_alignment then
                say_reward("Nie masz wystarczającej ilości punktów Rangi.")
                return
            end

            if cur_alignment<0 then
                say_reward(string.format("Wymagane punkty Dobra/Zła: %d -> %d", need_alignment, need_alignment*2))
                say_reward("Jeśli trening zakończy się powodzeniem,")
                say_reward("zużyjesz 2 razy więcej punktów Rangi.")
                need_alignment=need_alignment*2
            elseif cur_alignment<need_alignment then
                say_reward(string.format("Wymagane punkty Dobra/Zła: %d", need_alignment))
                say_reward("Jeśli będziesz teraz trenować, twoja ranga")
                say_reward("stanie się negatywna.")
            else
                say_reward(string.format("Wymagane punkty Dobra/Zła: %d", need_alignment))
            end
            say("")

            local s=select("Dalej", "Anuluj")   
            if s==2 then
                return
            end


            if cur_alignment>=0 and cur_alignment<need_alignment then
                say_title(title)
                say_reward("Kontynuuj")
                say("Jeśli będziesz kontynuował trening umiejętności,")
                say("możliwe jest, że twoje punkty Rangi przyjmą ")
                say("wartość ujemną i będziesz miał negatywną Rangę.")
                say("Jeśli chcesz kontynuować, wpisz poniżej słowo")
                say('trenuj')
                say_reward("Trenuj")
                say("Jeżeli nie chcesz już trenować, wciśnij 'ENTER'.")
                local s=input()
                if s!="Trenuj" then
                    return
                end
            end

            if get_time() < pc.getqf("next_time") then -- and not is_test_server() then
                if pc.is_skill_book_no_delay() then
                    pc.remove_skill_book_no_delay()
                else
                    say("[°ŞŻĹµĄŻĹ]§ŢŻŕ­×˝mżů»~: Ąđ®§¤¤")
                    return
                end
            end

            pc.setqf("next_time", get_time()+time_hour_to_sec(number(8, 12)))

            if need_alignment>0 then
	if number(1, 100) > 50 then
		pc.set_skill_level(skill_vnum, 59)
		pc.change_alignment(-need_alignment)
		say_title(string.format("%s Trening", title))
		if 40 == pc.set_skill_level( skill_vnum , 40 ) then
		say(string.format("%s [°ŞŻĹµĄŻĹ]­×˝m¦¨Ą\.", skill_name))
		else
		say(string.format("Udany Trening %s Na %d Poziom!", skill_name, skill_level-30+1+1))
		end
		say("")
		say_reward("Straciłes:")
		say_reward(string.format("Range %d ", need_alignment))
		say("")
	else
		say_title(string.format("%s Trening", title))
		say("Trening Kamieniem Duchownym:")
		say("")
		say_reward("Nieudane Uzycie Kamienia!")
		say("")
		pc.change_alignment(-number(need_alignment/3, need_alignment/2))
	end
            end

            item.remove()
        end
        function BuildGrandMasterSkillList(job, group)
            GRAND_MASTER_SKILL_LEVEL = 30
            PERFECT_MASTER_SKILL_LEVEL = 40

            local skill_list = special.active_skill_list[job+1][group]
            local ret_vnum_list = {}
            local ret_name_list = {}

            -- test_chat(string.format("job=%d, group=%d", job, group))

            table.foreach(skill_list, 
            function(i, skill_vnum) 
                local skill_level = pc.get_skill_level(skill_vnum)

                -- test_chat(string.format("[%d]=%d", skill_vnum, skill_level))
                if skill_level >= GRAND_MASTER_SKILL_LEVEL and skill_level < PERFECT_MASTER_SKILL_LEVEL then

                    table.insert(ret_vnum_list, skill_vnum)
                    local name=locale.GM_SKILL_NAME_DICT[skill_vnum]
                    if name == nil then name=skill_vnum end
                    table.insert(ret_name_list, name)
                end
            end)
            return {ret_vnum_list, ret_name_list}


            --return {ret_vnum_list, ret_name_list}
        end
    end
end

 

 

prosił bym o podpowiedz jak i gdzie mam to ugryźć aby działało

 

 

 

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Pisanie] quest kamienie duchowe jak zrobic aby   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...