Skocz do zawartości

[Poprawa]System Archivmentów QUEST !


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z tym oto questem :

Nie wiem jaka może być przyczyna ;d

Dlatego zgłaszam się do was :C .

 

quest archive_system begin
	state start begin
		-- // Sklep
		when 20091.chat."Sklep z Osiagnieciami !" begin
			local points = pc.getqf("achieve")
			
			
			local category = {"Wszystkie Ulepszacze", "Wierzchowce", "Pety"}
			
			local list = {
				-- Kategoria 1
				{
				--    Nazwa           ID  Punkty   
					{"Przedmiot x1", 2761, 45},
					{"Przedmiot x1", 2165, 65},
					{"Przedmiot x1", 2765, 55},
					{"Przedmiot x1", 2760, 45},
				},
				-- Kategoria 2
				{
					{"Pieczec ", 2741, 120},
					{"Pieczec ", 2745, 120},
					{"Pieczec ", 2747, 100},
					{"Pieczec ", 2748, 100},
				},
				-- Kategoria 3
				{
					{"Maly Dzik", 53008, 350},
					{"Maly Lew", 53007, 450},
				},
			}
			
			
			local s = select3(category)
			local menu = {}
			for i = 1, table.getn(list[s]) do
				table.insert(menu, list[s][i][1])
			end
			say_title("Sklep Osiagniec")
			say_arbuz("Nasza Oferta:")
			say()
			local t = select3(menu)
			local reward_item = list[s][t][2]
			local reward_count = list[s][t][3]
			say_title("Sklep Osiagniec")
			say_reward("Twoje Punkty: "..points)
			say()
			say_limonka("Pomyslny zakup przedmiotu: "..item_name(reward_item))
			say_reward(string.format("Pozostalo %d Punktow Osiagniec.", reward_count))
			say()
			if points < reward_count then
				return say_arbuz("Masz za malo punktow !")
			end
			if select("Zakup!","Anuluj!") == 2 then return end
			pc.setqf("achieve", points - reward_count)
			pc.give_item2(reward_item)
		end
		
		
		-- // get points
		when login begin
			mob_data = {
			--  ID Punkty qf                cmdchat
				{691, 2, "691", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(691) .."zakonczone!#".. pc.getqf("691") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 2},
				{791, 2, "791", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(791) .."zakonczone!#".. pc.getqf("791") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 2},
				{792, 2, "792", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(792) .."zakonczone!#".. pc.getqf("792") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 2},
				{1191, 3, "1191", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(1191) .."zakonczone!#".. pc.getqf("1191") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{1193, 3, "1193", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(1193) .."zakonczone!#".. pc.getqf("1193") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{1094, 3, "1094", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(1094) .."zakonczone!#".. pc.getqf("1094") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{1095, 4, "1095", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(1095) .."zakonczone!#".. pc.getqf("1095") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 4},
				{1304, 3, "1304", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(1304) .."zakonczone!#".. pc.getqf("1304") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{2697, 5, "2697", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(2697) .."zakonczone!#".. pc.getqf("2697") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 4},
				{2597, 6, "2597", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(2597) .."zakonczone!#".. pc.getqf("2597") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 6},
				{16061, 5, "16061", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(16061) .."zakonczone!#".. pc.getqf("16061") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 5},
				{2599, 5, "2599", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(2599) .."zakonczone!#".. pc.getqf("2599") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 5},
				{2997, 5, "2997", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(2997) .."zakonczone!#".. pc.getqf("2997") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 5},
				{2599, 5, "2599", "Nowe Osiagniecie ".. mob_name(2599) .."zakonczone!#".. pc.getqf("2599") + 1  .."%".. pc.getqf("achieve") + 5},
			}
			item_data = {
				{44000, 3, "44000", "Nowe Osiagniecie Szmaragdowe +0%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{42000, 3, "42000", "Nowe Osiagniecie Szmaragdowa +0%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{46000, 3, "46000", "Nowe Osiagniecie Szmaragdowy +0%".. pc.getqf("achieve") + 3},
				{48000, 3, "48000", "Nowe Osiagniecie Szmaragdowa +0%".. pc.getqf("achieve") + 3},
			}
			level_data = {
			-- Level points qf      cmdchat
				{50, 50, "level50", "Nowe Osiagniecie Level_50_erreicht%".. pc.getqf("achieve") + 50},
				{60, 50, "level60", "Nowe Osiagniecie Level_60_erreicht%".. pc.getqf("achieve") + 50},
				{70, 50, "level70", "Nowe Osiagniecie Level_70_erreicht%".. pc.getqf("achieve") + 50},
				{80, 50, "level80", "Nowe Osiagniecie Level_80_erreicht%".. pc.getqf("achieve") + 50},
				{90, 50, "level90", "Nowe Osiagniecie Level_90_erreicht%".. pc.getqf("achieve") + 50},
				{99, 50, "level99", "Nowe Osiagniecie Level_99_erreicht%".. pc.getqf("achieve") + 50},
			}
		end
		when kill with not npc.is_pc() begin
			local vid = npc.get_vid()
			local function in_table(arg)
				for i = 1, table.getn(mob_data) do
					if mob_data[i][1] == arg then
						return i
					end
				end
				return false
			end
			local d = in_table(vid)
			if d ~= false then
				pc.setqf(mob_data[d][3], pc.getqf(mob_data[d][3]) + tonumber(mob_data[d][2]))
				cmdchat(mob_data[d][4])
			end
		end
		when use begin
			local vnum = item.get_vnum()
			local function in_table(arg)
				for i = 1, table.getn(mob_data) do
					if mob_data[i][1] == arg then
						return i
					end
				end
				return false
			end
			local d = in_table(vnum)
			if d ~= false and pc.getqf(tostring(item_data[d][3]) == 0 then
				pc.setqf(item_data[d][3], 1)
				pc.setqf(item_data[d][3], pc.getqf(item_data[d][3]) + tonumber(item_data[d][2]))
				cmdchat(item_data[d][4])
			end
		end
		when levelup begin
			local lvl = pc.get_level()
			local function in_table(arg)
				for i = 1, table.getn(mob_data) do
					if mob_data[i][1] == arg then
						return i
					end
				end
				return false
			end
			local d = in_table(lvl)
			if d ~= false and pc.getqf(tostring(level_data[d][3]) == 0 then
				pc.setqf(level_data[d][3], 1)
				pc.setqf(level_data[d][3], pc.getqf(level_data[d][3]) + tonumber(level_data[d][2]))
				cmdchat(level_data[d][4])
			end
		end
	end
end

 



Wyskakuje mi oto taki error :



258cfvr.jpg

 

 

 

Nagradzam limit ++ ;d

Źródło z epvp

xq0lgJF.png

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Poprawa]System Archivmentów QUEST !   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...