Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[POMOCY]Projekt sieci komputerowej

volt2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, jestem w drugiej klasie technikum informatycznego i mam zadanie stworzyć projekt sieci komputerowej w firmie o WEB DESIGNIE.

Nie umiem sobie z tym poradzić, totalnie nie wiem jak zacząć itp.

Nauczyciel podał nam stronkę wg której mamy robić, ale ja nic z tego nie ogarniam (nie preferuje takiej informatyki).

A o to zadanie:

"Firma ma 100 hostów działających, w tych 100 osobach jest 20 supervisorów, a wśród supervisorów jest 3 superzarządców i 1 lub więce administratorów.

Cała firma ma mieć 100 adresów IP.

Jeden dostęp do internetu.

3 Servery.

Firma ma profil hostingujący (WEB DESIGN).

W całej firmie są 3 hot spoty Wi-Fi.

Podsumowując:

100 komputerów w tym 20 laptopów

1 laptop do 1 supervisora, czyli w sumie każdy supervisor ma laptopa i 3 superzarządców ma po 1 laptopie.

Zapronować adres IP do każdego komputera i laptopa.

Zaproponować jaki sprzęt kupić i opisać kosztorys.

Długość kabla 6km

Koryta nadtynkowe."

Jest to całe zadanie kropka w kropke, które podał nam nauczyciel.

Jeśli jesteście w stanie mi pomoć, chociaż nakierować jak to zrobić, to za sensowne odpowiedzi nagrodzę sporą ilością lajków.

*Taka mała informacja - kazał nam to zrobić na wtorek (8 października) i na 20 stronach w *.PDF .

Opublikowano

Może to Ci pomoże

Osobiście nie siedzę w tym temacie, ale chwilę poczytałem powyższy artykuł i mi się nieco rozjaśniło :)