Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Powrót na stare/nowe śmieci - parę pytań

MoyzeS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc tak , ostatnio tułam się po różnych grach i jakoś żadna mi nie pasuję . Zauważyłem tu ostatnio dział "RoM" i mnie zainteresował :) . W sumie M2 był moją pierwszą grą i mam do niego sentyment , jednak nie gram od ponad 3 lat bo po prostu mi się znudził . Teraz widzę że jest kontynuacja i chyba wrócę do starego / nowego tytuły :D .

Tu mam do was parę pytań .
1.Na jakim serwerze mogę teraz zagrać bo wiem że wersja PL wyjdzie gdzieś za 10 miesięcy , tak przynajmniej wyczytałem :)
2.Ile waży klient ?
3.Czy gra dużo Polaków ?
4.Czy gra na ten moment obecny wygląda ciekawie i warto zagrać ?

Poproszę też o link do rejestracji i klienta , z góry dziękuje :)

Opublikowano

Więc tak , ostatnio tułam się po różnych grach i jakoś żadna mi nie pasuję . Zauważyłem tu ostatnio dział "RoM" i mnie zainteresował :) . W sumie M2 był moją pierwszą grą i mam do niego sentyment , jednak nie gram od ponad 3 lat bo po prostu mi się znudził . Teraz widzę że jest kontynuacja i chyba wrócę do starego / nowego tytuły :D .

Tu mam do was parę pytań .

1.Na jakim serwerze mogę teraz zagrać bo wiem że wersja PL wyjdzie gdzieś za 10 miesięcy , tak przynajmniej wyczytałem :)

2.Ile waży klient ?

3.Czy gra dużo Polaków ?

4.Czy gra na ten moment obecny wygląda ciekawie i warto zagrać ?

Poproszę też o link do rejestracji i klienta , z góry dziękuje :)

To nie jest kontynuacja Mt2, zupełnie inny silnik gry.