Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] Nuda w BF3

iAzoot_Pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka nie chce mi sie grac juz w bf bo jak dla mnie to jest nudne... macie moze jakis sposob ktory trzyma was przy tej grze i macie chec w nia grac? Jak dla mnie np. CS gram od kilku lat i mi sie jeszcze nie znudzil xD

Jezeli moja wypowiedz nie ma sensu to sorry xD

Opublikowano

Jeśli nie chcesz grać w bf3 bo jest nudne,to czekaj sobie na bf4. Ja mam dobry sprzęt i trollowanie ludzi np.c4 to dla mnie frajda,dlatego lubię tą grę ;] a i jeszcze jedno temat jest dla ludzi którzy mają wątpliwości czy pytają o rzeczy których nie wiedzą lub potrzebują pomocy a nie dla wyżalania się że nie mają w co grać,pozdro 600 ;] A i tak,wypowiedź jest po części bezsensowna,ale nie do końca ;)

xrdj.jpg

Opublikowano

Tylko ze to jest taka sytuacja jestem w szkole i mam taka chętkę na bf że to jest nie do opisania a jak odpalam kompa i mam czekać aż to się włączy, załaduje to...

Opublikowano

To musi Cię znowu wciągnąć. Poczekaj pewien czas, aż znów zacznie Cię to fascynować :)

Na razie możesz pograć w coś innego, jeśli lubisz fps to możesz CA, WR, CS, chyba, że wolisz inne gry, to polecam LoL`a, WoW`a.

Opublikowano

Grasz sam czy masz jakiegoś kumpla ze szkoły/internetu z którym można zagrać?

Znam kilku typów z neta powiem, że przez pierwszy tydzień nawet była laba a później to wiadomo...

// nowe części do kompa będą dopiero koło grudnia albo lepiej. Teraz gram na Niskich 40-50 fps.