Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Proszę o pomoc (angielski).

WaterAqua

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak może kłamać, skoro masz raptem 2 rzeczowniki i jedno słówko je łączące "to" ?...

niepoprawne z translatora to mogą być najwyżej zdania rozbudowane gramatycznie a nie takie proste zwroty

from sunrise to sunset

Opublikowano

Jak chcesz mieć pewność, to ja studiuję angielski i mówię Ci, że tamto zdanie jest dobre, nawet jak wpiszesz to w google to zobaczysz,że jest taka piosenka po angielsku, więc na 100% zdanie jest poprawne. ;)

Opublikowano

@UP: Geniuszu, studiuje to się filologię angielską, a nie kurwa angielski..

j30uj0.jpg

Znam mnóstwo piosenek, które mają błędy, więc nie gadaj głupot, że można się tym kierować.

Lecz w tym przypadku jest ono poprawne.

Opublikowano

Nie studiuję filologii angielskiej, tylko studiuję w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych profil: język angielski. Wierz mi,wiem lepiej od Ciebie co studiuję, "geniuszu", to nie jest taka "filologia angielska" jaką studiuje się przykładowo w Instytucie anglistyki na UW, różni się kilkoma rzeczami i przykładowo przedmiotami ;) Co do piosenek i błędów - czasem nie ma błędów, tylko zagraniczni twórcy kombinują z językiem. Myślę, że zanim zaczniesz ekscytować się swoją "wiedzą" powinieneś się upewnić, czy masz rację. Zgłaszam temat do zamknięcia skoro autor tego nie zrobił, bo widzę, że niektórzy już nie mają na czym nabijac sobie postów. ;)

Opublikowano