Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Tablet graficzny - wybór

Xshiq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Rozważam zakup jakiegoś tabletu graficznego. Jestem początkujący jeśli o grafikę chodzi, ale chcę jakoś zacząć i mieć już jak "tworzyć". Zastanawiałem się nad takimi:
Wacom INTUOS5 Touch L (1.400zł)
Wacom INTUOS5 Touch S (918zł)
Wacom Intuos5 M (1124zł)
Wacom Intuos5 S Touch (839zł)
Wacom Bamboo (polecacie jakieś? są tanie i nie wiem który mógłby być optymalny jak na taką małą cenę)

Kompletnie nie ogarniam czym się różnią, jeśli chodzi o L, S, M. Wiem co to znaczy, ale tutaj odpowiada to za rozdzielczość ekranu, wymiary? Widzę że są niekiedy rozmiary A6, A5 i A4. Z mojego punktu widzenia wynika, że A5 jest bardziej odpowiedni, bo nie za mały. Co byście poradzili początkującemu, który nie miał styczności z tabletami? Bo nie wiem czy mi się one spodobają, a nie chcę wydawać pieniędzy w błoto. :) Prosiłbym żeby ktoś mi objaśnił te dziwne nazewnictwo etc. Dodam, że mam monitor około 23 cali, a gdzieś czytałem, że rozmiar tabletu musi być jakoś proporcjonalnie, by jednakowo wychodziło na ekranie. Jeśli macie jakieś pytanie to piszcie, a odpowiem, bo zdaję sobie sprawę z tego, że mogłem nie napisać jakiejś pomocnej dla was informacji.

PS: Czy wy też korzystacie z takich tabletów czy w pełni wystarcza wam PC'towy PS? ;)

Tutaj macie kilka linków jakie patrzyłem:

Opublikowano