Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Fajne MMO/RPG bez wydawania kasy

xxXGAJOSXxx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie jest jakieś fajne mmo / rpg w którym nie ma wielkiej przepaści między tymi co wydają w gre kase a tymi co nie

Metin ODPADA !!

Mogą być jakieś privy nawet :P

Każdy odpowiedź na temat Like .

! MUSI BYĆ PO POLSKU LUB MIEC SPOLSZCZENIE

175001456602037225492.gif

Opublikowano

Spróbuj może Aion, Lineage 2, Cabal Online (!) gram sam od 5 lat, z przerwami oczywiście, konto obecnie warte około 1,5 tys. więc polecam ;)

Opublikowano

WOW

@down Napisał że mogą być privy.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opublikowano

Age Of Wulin? :)

Jest to gra GP więc po czasie i tak będzie trzeba wydawac kase żeby nadrobić

Spróbuj może Aion, Lineage 2, Cabal Online (!) gram sam od 5 lat, z przerwami oczywiście, konto obecnie warte około 1,5 tys. więc polecam ;)

Aion pobrałem i mi muliło na starym kompie moze teraz było by inaczej , Cabal ? po Polsku to jest , albo gra tam dość dużo polaków ?

Neverwinter

Grałem nudne

Elsword

Lipa , od czasu kiedy wprowadzili tego nowego klienta

Polecam Smite. Wszystko jest za free nawet niektóre skórki.

Lipa

WOW

@down Napisał że mogą być privy.

WOW nigdy mi sie jakos nie podobał

@up, ma być darmowe.

Tera, SW: TOR.

Sprawdze

Daje Like każdemu jak sie nie powtarza odpowiedź . I jak mam jeszcze limit

Opublikowano

4 story (bez IS można wykoksować postać)

Zobacze

Allods Online