Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jaki bot najlepszy ?

Mr.Cukier

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Tak jak w temacie. Poszukuję bota który mógłbym mi wbijać referale. Najmniej wykrywalnego,najszybszego no i oczywiście darmowego :) Nie znam się na tym więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym zrobić refów ile się da (nawet 10 było by ok) xD Jeśli taki bot zostanie wykryty do dostanę bana na ip/konto ?

Zrobi mi ktoś sygnaturę i avatar(prosze o kontakt na PW)? - nagradzam lajkami!!! 

Opublikowano

Spróbuj tego:

http://www.mpcforum.pl/topic/1006357-tut-najlepszy-bot-do-reffow/

Co do pytania: bana raczej nie dostaniesz, ale możliwe jest zabranie nagród + wykluczenie z systemu refferali (blok na tworzenie kolejnych refów).

Gościu wydaje mi się, że KidMod do czegoś Cię zobowiązuje, powinieneś się trochę orientować w tym co piszesz, chociaż przeczytać ostatnią stronę tematu który wysłałeś koledze. Dowiedziałbyś się, że ten bot aktualnie nie działa.

@Topic: Na chwilę obecną nie ma bota na reffale.

UkINXJ3.jpg

Opublikowano

Gościu wydaje mi się, że KidMod do czegoś Cię zobowiązuje, powinieneś się trochę orientować w tym co piszesz, chociaż przeczytać ostatnią stronę tematu który wysłałeś koledze. Dowiedziałbyś się, że ten bot aktualnie nie działa.

@Topic: Na chwilę obecną nie ma bota na reffale.

Ok,dzięki.

Edt: Gdyby jakiś się pojawił proszę o info.

Zrobi mi ktoś sygnaturę i avatar(prosze o kontakt na PW)? - nagradzam lajkami!!! 

Zarchiwizowany