Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] Konkurs najlepsza prezentacja programu! - Dyskusja

Małpa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podłączam się pod pytanie TheVoluma, nie jestem grafikiem i jak jakieś ładne napisy bajer cud miód zrobione przez ludzi którzy mają do tego talent mają mieć wpływ na ocenę to ja dziękuję... Pod uwagę powinny być brane tylko wartość merytoryczna wypowiedzi oraz odpowiednie screeny.

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano

Macie tak zareklamować produkt, żebym, chociaż mi on się w ogóle nie przyda, "sprzedać", nakłonić, zachęcić do sprawdzenia.

Oceniane będzie pod względem kreatywności :] Napisy to jakiś dodatek, ale wiele nie zmienią.

Opublikowano

Ej, a odpowiedz mi na jedno pytanko... Czy jeśli mało osób odda prace to mimo wszystko konkurs się odbywa? W końcu to nie są zapisy tylko uczestniczy publikują już gotowe prace. :) Żeby się nie okazało, że nic z tego bo nie będzie iluś tam konkurencyjnych prac. :(

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano

Ej, a odpowiedz mi na jedno pytanko... Czy jeśli mało osób odda prace to mimo wszystko konkurs się odbywa? W końcu to nie są zapisy tylko uczestniczy publikują już gotowe prace. :) Żeby się nie okazało, że nic z tego bo nie będzie iluś tam konkurencyjnych prac. :(

Tutaj stawiamy chociaż na 5 prac. Jeśli będzie mniej to przedłużymy konkurs jakoś do niedzieli 15 września.

674071459604241683421.gif

Opublikowano