Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer nie czyta drugiego monitora

boberq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przejdę od razu do sedna sprawy. Przed formatem działałem na dwóch monitorach (jeden podłączony do płyty głównej, drugi do karty graficznej). W czym tkwi problem ? Po formacie nie wyszukuje mi drugiego monitora, tzn. wyszukuje mi tylko monitor z karty graficznej, a płyty głównej nie sad.png co mam zrobić? Jestem zielony w tym temacie

Robię Fora Dla Sieci Serwerów counter-strike,Metin2,Minecraft i inne ;D

4utmdgjpg.gif

addw.png

Opublikowano

Jeśli masz windowsa XP, kliknij PPM na pulpicie ----> właściwości ----> ustawienia. I tam masz do wyboru różne opcje dotyczące monitora.

Opublikowano

Mam 7 I moja karta graficzna czyta jeden monitor a drugiego już nie chce (podłączonego do płytygłównej) dodam że monitor sprawny

4utmdgjpg.gif

addw.png

Opublikowano

Byłem w sklepie i chcą za taką 30 zł to chyba ich pojebało. A dodam że wcześniej czytał mi pc drugi monitor

4utmdgjpg.gif

addw.png

Opublikowano

Ale mi chodzi o to żeby czytało mi i z karty graficznej i z płyty głównej

4utmdgjpg.gif

addw.png

Opublikowano

Ale chcesz DualScreen? Czy może Clone Screen?

Asus M2V-MX

AMD Athlon 64x2 4800+ AM2

2Gb Ram DDRII GoodRAM

160GB Sata II

Gigabyte 8400GS 512mb Full HD

Opublikowano