Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki router do Neostrady

Dyslektyk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od lat korzystam z neostrady i wszystko było fajnie dopóki nie kupiłem sobie nowego laptopa. Zainstalowałem na nim windows 7 i gdy chciałem zainstalować modem to sie okazało, że płyta nie obsługuje win7/8/visty. Zamierzam kupić router, ale wiem, że jest trudna sprawa bo posiadam modem ZTE zxdsl 852 v1 i do niego ciężko podłączyć router.

Coś czytałem, że trzeba jakiś adsl2 ale ja jestem w tym kompletnie zielony. Jakby mi ktoś podał linki jaki router będzie dobry i napewno zadziała z moim internetem to byłbym wdzięczny. Z góry dzieki :)

25pl1sh.jpg

Opublikowano

Podaj budżet na ten router. I do neostrady trzeba szukać takiego który ma adsl2 i w tedy nie będzie potrzebny żaden osobny modem tylko router.

Opublikowano

Witam, od lat korzystam z neostrady i wszystko było fajnie dopóki nie kupiłem sobie nowego laptopa. Zainstalowałem na nim windows 7 i gdy chciałem zainstalować modem to sie okazało, że płyta nie obsługuje win7/8/visty. Zamierzam kupić router, ale wiem, że jest trudna sprawa bo posiadam modem ZTE zxdsl 852 v1 i do niego ciężko podłączyć router.

Coś czytałem, że trzeba jakiś adsl2 ale ja jestem w tym kompletnie zielony. Jakby mi ktoś podał linki jaki router będzie dobry i napewno zadziała z moim internetem to byłbym wdzięczny. Z góry dzieki :)