Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Priorytety procesów

Kobcon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie.

przykład: Mam odpaloną grę mmofps + ts3 i procek ledwo ledwo wyrabia. Bez ts3 gra chodzi cud miód, 0 spadków fps natomiast gdy uruchomię jeszcze ts3 to już jest gorzej. Ostatnio kumpel mówił mi coś o zmianie priorytetu w procesorach (w menadzerze). Podobno to redukuje zużycie procka, a tym samym gra płynniej chodzi.

Nie znam się na tym za bardzo, nie chce nic zepsuć więc moje pytanie brzmi: jaki priorytet mam ustawić przy grze oraz przy ts3? Low czy Wysoki? I w obu tych rzeczach czy tylko w jednej zmieniać to?

Opublikowano

Mam takie pytanie.

przykład: Mam odpaloną grę mmofps + ts3 i procek ledwo ledwo wyrabia. Bez ts3 gra chodzi cud miód, 0 spadków fps natomiast gdy uruchomię jeszcze ts3 to już jest gorzej. Ostatnio kumpel mówił mi coś o zmianie priorytetu w procesorach (w menadzerze). Podobno to redukuje zużycie procka, a tym samym gra płynniej chodzi.

Nie znam się na tym za bardzo, nie chce nic zepsuć więc moje pytanie brzmi: jaki priorytet mam ustawić przy grze oraz przy ts3? Low czy Wysoki? I w obu tych rzeczach czy tylko w jednej zmieniać to?

Zmiana ręczna może zdestabilizować działanie systemu warto o tym wiedzieć. jeśli chcesz to ustaw wysoki przy grze, a niższy przy TS3. Pamiętaj że gra, komunikator oraz sam system mogą zachowywać się niestabilnie.

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano