Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie Co lepiej kupic?

Pushy49

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Co polecacie kupić? Na początku miałem zamiar kupić kartę graficzne do komputera, ale ona może starczyła by na 2/3 lata, więc nie wiem czy lepiej kupić konsolę PS3 ew. Xbox360. Jeżeli którąmś z konsol to prosiłbym jakbyście mogli to podać linka gdzie ktoś sprzedaje do 500 zł. [ W konsolach jestem totalnie zielony, więc proszę o szczegółowe wyjaśnienia ;-) )

Jakbym kupił zwykłego Xboxa 360, to potem mógłbym oddzielnie kupić Kinecta?

Jak wyjdzie PS4 i Xbox One to gry nadal będą produkowane na PS3 i Xboxa 360?

skcg.png

by kml14

Opublikowano

Można grać multiplayer na Xboxie 360 jak ma się oryginalną grę za darmo? Dowiedziałem się sam, że trzeba płacić za Xbox Live Gold ( a tam się da grać na multi )

Podaj specyfikacje komputera, to się ogarnie co i jak, ale pewnie lepiej tego xbox'a by kupić skoro do grania ma być tylko.

Kompa mam dobrego pod gry,tylko karte graficzną muszę zmienić bo mam nVidia Geforce 9600 GT

A jak mam kupić Xboxa to lepiej używany/nowy . Mógłbyś mi dać jakiegoś linka kto sprzedaje Taniego Xboxa chodzi mi o cały komplet ( jak można kinecta oddzielnie kupić,to może być bez Kinecta )

Nadal proszę o Odpowiedź na te pytania:

Jakbym kupił zwykłego Xboxa 360, to potem mógłbym oddzielnie kupić Kinecta?

Jak wyjdzie PS4 i Xbox One to gry nadal będą produkowane na PS3 i Xboxa 360?

Kupuje chyba PS3 - Move tańsze od Kinecta, tańsze ceny i Multiplayer za darmo.

Jak dla mnie, temat można zamknąć.