Skocz do zawartości

Zbugowany szaman


LassKai < 3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki bład gdy chcę wejść do gry 2 raz ..

 

Występuje tylko na szamanie..

 

Syser :

game.py(line:228) Open

game.py(line:632) StartGame
game.py(line:775) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:517) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1111) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:853) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:828) __RefreshSkillPage
GameWindow.Open - exceptions.RuntimeError:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 112
0820 21:49:57095 :: ============================================================================================================
0820 21:49:57095 :: Abort!!!!

game.py(line:228) Open
game.py(line:632) StartGame
game.py(line:775) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:517) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1111) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:853) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:828) __RefreshSkillPage

GameWindow.Open - exceptions.RuntimeError:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 112

0820 21:49:57095 :: ============================================================================================================
0820 21:49:57095 :: Abort!!!!

 

Daje limit like ..

Odnośnik do komentarza

Przecież widać, gdzie masz problem

 

game.py(line:228) Open
game.py(line:632) StartGame
game.py(line:775) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:517) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1111) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:853) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:828) __RefreshSkillPage

 

Przed takimi zabiegami radziłbym robić kopie zapasowe ; p

Odnośnik do komentarza

masz np problem w syserr

game.py(line:228) Open

to znaczy ze masz w pliku game.py od linijki 228 jakis problem, od tej linijki szukaj "słów kluczowych" typu skill 112 itp shaman... itd (to tylko przykladowe slowa, nie musza byc uzyte) i usuwaj z tym zwiazane sekcje od { do }. Lub ewentualnie sciagnij poprawne pliki. Pamietaj aby przed zmianą czegos robic kopie zapasowa z ktorej odzyskasz uszkodzony plik.

Odnośnik do komentarza

masz np problem w syserr

game.py(line:228) Open

to znaczy ze masz w pliku game.py od linijki 228 jakis problem, od tej linijki szukaj "słów kluczowych" typu skill 112 itp shaman... itd (to tylko przykladowe slowa, nie musza byc uzyte) i usuwaj z tym zwiazane sekcje od { do }. Lub ewentualnie sciagnij poprawne pliki. Pamietaj aby przed zmianą czegos robic kopie zapasowa z ktorej odzyskasz uszkodzony plik.

 

Moim zdaniem jednak problem jest w uicharakter.py a nie w game. ^^

1011932_514376648616209_1943977858_n.png
Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Występuje ponieważ Kamień Duchowy obsługuję Quest

o nazwie training_grandmaster_skill.quest

Znajduje się on w /usr/home/mt2/share/locale/poland/quest
Wygląda on tak :
 

 
quest training_grandmaster_skill begin
state start begin
when 50513.use begin
syschat("Otrzymałeś: Wszystkie umiejętności na P")
pc.remove_item(50513, 1)
if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then
pc . set_skill_level (1, 59)
pc . set_skill_level (2, 59)
pc . set_skill_level (3, 59)
pc . set_skill_level (4, 59)
pc . set_skill_level (5, 59)
pc . set_skill_level (6, 59)
elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then
pc . set_skill_level (16, 59)
pc . set_skill_level (17, 59)
pc . set_skill_level (18, 59)
pc . set_skill_level (19, 59)
pc . set_skill_level (20, 59)
pc . set_skill_level (21, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(31, 59)
pc.set_skill_level(32, 59)
pc.set_skill_level(33, 59)
pc.set_skill_level(34, 59)
pc.set_skill_level(35, 59)
pc . set_skill_level (36, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(46, 59)
pc.set_skill_level(47, 59)
pc.set_skill_level(48, 59)
pc.set_skill_level(49, 59)
pc.set_skill_level(50, 59)
pc . set_skill_level (51, 59)
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(61, 59)
pc.set_skill_level(62, 59)
pc.set_skill_level(63, 59)
pc.set_skill_level(64, 59)
pc.set_skill_level(65, 59)
pc.set_skill_level(66, 59)
pc . set_skill_level (67, 59)
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(76, 59)
pc.set_skill_level(77, 59)
pc.set_skill_level(78, 59)
pc.set_skill_level(79, 59)
pc.set_skill_level(80, 59)
pc.set_skill_level(81, 59)
pc . set_skill_level (82, 59)
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(91, 59)
pc.set_skill_level(92, 59)
pc.set_skill_level(93, 59)
pc.set_skill_level(94, 59)
pc.set_skill_level(95, 59)
pc.set_skill_level(96, 59)
pc . set_skill_level (97, 59)
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(106, 59)
pc.set_skill_level(107, 59)
pc.set_skill_level(108, 59)
pc.set_skill_level(109, 59)
pc.set_skill_level(110, 59)
pc.set_skill_level(111, 59)
pc . set_skill_level (112, 59)
end
end
end

 
Na końcu jest linijka : pc . set_skill_level (112, 59)
Daje ona szamanowi skilla którego nie ma w grze . 
Więc wystarczy usunąć tą linijkę . 
I quest powienien wyglądać tak : 

 

 

quest training_grandmaster_skill begin
state start begin
when 50513.use begin
syschat("Otrzymałeś: Wszystkie umiejętności na P")
pc.remove_item(50513, 1)
if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then
pc . set_skill_level (1, 59)
pc . set_skill_level (2, 59)
pc . set_skill_level (3, 59)
pc . set_skill_level (4, 59)
pc . set_skill_level (5, 59)
pc . set_skill_level (6, 59)
elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then
pc . set_skill_level (16, 59)
pc . set_skill_level (17, 59)
pc . set_skill_level (18, 59)
pc . set_skill_level (19, 59)
pc . set_skill_level (20, 59)
pc . set_skill_level (21, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(31, 59)
pc.set_skill_level(32, 59)
pc.set_skill_level(33, 59)
pc.set_skill_level(34, 59)
pc.set_skill_level(35, 59)
pc . set_skill_level (36, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(46, 59)
pc.set_skill_level(47, 59)
pc.set_skill_level(48, 59)
pc.set_skill_level(49, 59)
pc.set_skill_level(50, 59)
pc . set_skill_level (51, 59)
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(61, 59)
pc.set_skill_level(62, 59)
pc.set_skill_level(63, 59)
pc.set_skill_level(64, 59)
pc.set_skill_level(65, 59)
pc.set_skill_level(66, 59)
pc . set_skill_level (67, 59)
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(76, 59)
pc.set_skill_level(77, 59)
pc.set_skill_level(78, 59)
pc.set_skill_level(79, 59)
pc.set_skill_level(80, 59)
pc.set_skill_level(81, 59)
pc . set_skill_level (82, 59)
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(91, 59)
pc.set_skill_level(92, 59)
pc.set_skill_level(93, 59)
pc.set_skill_level(94, 59)
pc.set_skill_level(95, 59)
pc.set_skill_level(96, 59)
pc . set_skill_level (97, 59)
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(106, 59)
pc.set_skill_level(107, 59)
pc.set_skill_level(108, 59)
pc.set_skill_level(109, 59)
pc.set_skill_level(110, 59)
pc.set_skill_level(111, 59)
end
end
end
end

 

 

I wszystko będzie działało ; )

Pozdrawiam i upijnego Sylwestra ;)

478.jpg

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Zbugowany szaman   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...