LassKai < 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam mam taki bład gdy chcę wejść do gry 2 raz .. Występuje tylko na szamanie.. Syser : game.py(line:228) Open game.py(line:632) StartGame game.py(line:775) RefreshCharacter interfaceModule.py(line:517) RefreshCharacter uiCharacter.py(line:1111) RefreshCharacter uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData uiCharacter.py(line:853) RefreshSkill uiCharacter.py(line:828) __RefreshSkillPage GameWindow.Open - exceptions.RuntimeError:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 112 0820 21:49:57095 :: ============================================================================================================ 0820 21:49:57095 :: Abort!!!! game.py(line:228) Open game.py(line:632) StartGame game.py(line:775) RefreshCharacter interfaceModule.py(line:517) RefreshCharacter uiCharacter.py(line:1111) RefreshCharacter uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData uiCharacter.py(line:853) RefreshSkill uiCharacter.py(line:828) __RefreshSkillPage GameWindow.Open - exceptions.RuntimeError:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 112 0820 21:49:57095 :: ============================================================================================================ 0820 21:49:57095 :: Abort!!!! Daje limit like .. Odnośnik do komentarza
Dollar7 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Failed to find skill by 112 Próbowałeś wgrać siódmy skill heallerowi? Odnośnik do komentarza
LassKai < 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Tak , a gdzie to edytować Odnośnik do komentarza
Dollar7 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Robiłeś to sam, czy według jakiegoś poradnika? Odnośnik do komentarza
LassKai < 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Próbowałem sam i zapomniałem ;d Odnośnik do komentarza
Dollar7 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Przecież widać, gdzie masz problem game.py(line:228) Open game.py(line:632) StartGame game.py(line:775) RefreshCharacter interfaceModule.py(line:517) RefreshCharacter uiCharacter.py(line:1111) RefreshCharacter uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData uiCharacter.py(line:853) RefreshSkill uiCharacter.py(line:828) __RefreshSkillPage Przed takimi zabiegami radziłbym robić kopie zapasowe ; p Odnośnik do komentarza
LassKai < 3 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Mógłby ktoś mi wytłumaczyć dokładniej jak to usunąć daje limit. i 5 . Odnośnik do komentarza
watus Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 masz np problem w syserr game.py(line:228) Open to znaczy ze masz w pliku game.py od linijki 228 jakis problem, od tej linijki szukaj "słów kluczowych" typu skill 112 itp shaman... itd (to tylko przykladowe slowa, nie musza byc uzyte) i usuwaj z tym zwiazane sekcje od { do }. Lub ewentualnie sciagnij poprawne pliki. Pamietaj aby przed zmianą czegos robic kopie zapasowa z ktorej odzyskasz uszkodzony plik. Odnośnik do komentarza
AincradOnline Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 masz np problem w syserr game.py(line:228) Open to znaczy ze masz w pliku game.py od linijki 228 jakis problem, od tej linijki szukaj "słów kluczowych" typu skill 112 itp shaman... itd (to tylko przykladowe slowa, nie musza byc uzyte) i usuwaj z tym zwiazane sekcje od { do }. Lub ewentualnie sciagnij poprawne pliki. Pamietaj aby przed zmianą czegos robic kopie zapasowa z ktorej odzyskasz uszkodzony plik. Moim zdaniem jednak problem jest w uicharakter.py a nie w game. Odnośnik do komentarza
Spotted Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Występuje ponieważ Kamień Duchowy obsługuję Quest o nazwie training_grandmaster_skill.quest Znajduje się on w /usr/home/mt2/share/locale/poland/quest Wygląda on tak : quest training_grandmaster_skill beginstate start beginwhen 50513.use beginsyschat("Otrzymałeś: Wszystkie umiejętności na P")pc.remove_item(50513, 1)if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 thenpc . set_skill_level (1, 59)pc . set_skill_level (2, 59)pc . set_skill_level (3, 59)pc . set_skill_level (4, 59)pc . set_skill_level (5, 59)pc . set_skill_level (6, 59)elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 thenpc . set_skill_level (16, 59)pc . set_skill_level (17, 59)pc . set_skill_level (18, 59)pc . set_skill_level (19, 59)pc . set_skill_level (20, 59)pc . set_skill_level (21, 59)elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(31, 59)pc.set_skill_level(32, 59)pc.set_skill_level(33, 59)pc.set_skill_level(34, 59)pc.set_skill_level(35, 59)pc . set_skill_level (36, 59)elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(46, 59)pc.set_skill_level(47, 59)pc.set_skill_level(48, 59)pc.set_skill_level(49, 59)pc.set_skill_level(50, 59)pc . set_skill_level (51, 59)elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(61, 59)pc.set_skill_level(62, 59)pc.set_skill_level(63, 59)pc.set_skill_level(64, 59)pc.set_skill_level(65, 59)pc.set_skill_level(66, 59)pc . set_skill_level (67, 59)elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(76, 59)pc.set_skill_level(77, 59)pc.set_skill_level(78, 59)pc.set_skill_level(79, 59)pc.set_skill_level(80, 59)pc.set_skill_level(81, 59)pc . set_skill_level (82, 59)elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(91, 59)pc.set_skill_level(92, 59)pc.set_skill_level(93, 59)pc.set_skill_level(94, 59)pc.set_skill_level(95, 59)pc.set_skill_level(96, 59)pc . set_skill_level (97, 59)elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(106, 59)pc.set_skill_level(107, 59)pc.set_skill_level(108, 59)pc.set_skill_level(109, 59)pc.set_skill_level(110, 59)pc.set_skill_level(111, 59)pc . set_skill_level (112, 59)endendend Na końcu jest linijka : pc . set_skill_level (112, 59) Daje ona szamanowi skilla którego nie ma w grze . Więc wystarczy usunąć tą linijkę . I quest powienien wyglądać tak : quest training_grandmaster_skill beginstate start beginwhen 50513.use beginsyschat("Otrzymałeś: Wszystkie umiejętności na P")pc.remove_item(50513, 1)if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 thenpc . set_skill_level (1, 59)pc . set_skill_level (2, 59)pc . set_skill_level (3, 59)pc . set_skill_level (4, 59)pc . set_skill_level (5, 59)pc . set_skill_level (6, 59)elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 thenpc . set_skill_level (16, 59)pc . set_skill_level (17, 59)pc . set_skill_level (18, 59)pc . set_skill_level (19, 59)pc . set_skill_level (20, 59)pc . set_skill_level (21, 59)elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(31, 59)pc.set_skill_level(32, 59)pc.set_skill_level(33, 59)pc.set_skill_level(34, 59)pc.set_skill_level(35, 59)pc . set_skill_level (36, 59)elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(46, 59)pc.set_skill_level(47, 59)pc.set_skill_level(48, 59)pc.set_skill_level(49, 59)pc.set_skill_level(50, 59)pc . set_skill_level (51, 59)elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(61, 59)pc.set_skill_level(62, 59)pc.set_skill_level(63, 59)pc.set_skill_level(64, 59)pc.set_skill_level(65, 59)pc.set_skill_level(66, 59)pc . set_skill_level (67, 59)elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(76, 59)pc.set_skill_level(77, 59)pc.set_skill_level(78, 59)pc.set_skill_level(79, 59)pc.set_skill_level(80, 59)pc.set_skill_level(81, 59)pc . set_skill_level (82, 59)elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 thenpc.set_skill_level(91, 59)pc.set_skill_level(92, 59)pc.set_skill_level(93, 59)pc.set_skill_level(94, 59)pc.set_skill_level(95, 59)pc.set_skill_level(96, 59)pc . set_skill_level (97, 59)elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 thenpc.set_skill_level(106, 59)pc.set_skill_level(107, 59)pc.set_skill_level(108, 59)pc.set_skill_level(109, 59)pc.set_skill_level(110, 59)pc.set_skill_level(111, 59)endendendend I wszystko będzie działało ; )Pozdrawiam i upijnego Sylwestra Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.