Skocz do zawartości

[Info] All Zmiany w Balansie i rozgrywce !


GordOnix ;)

Rekomendowane odpowiedzi

imgnews.jpg




Witajcie podróżnicy!


Fury of the Feywild nadejdzie już w czwartek, 22 sierpnia i chcielibyśmy dać Wam szansę na sprawdzenie jakie zmiany w rozgrywce i balansie czekają Was po wprowadzeniu 1 modułu do Neverwinter!

Poniżej znajdziecie skróconą wersję listy zmian, które możecie przetestować na serwerze NeverwinterPreview w tym tygodniu, razem z nowościami z Fury of the Feywild.


Oto krótkie przedstawienie niektórych z aktualizacji w najnowszym dodatku:


System odzyskiwania, skrzynie wydarzeń lochów, aktualizacja astralnych diamentów – przysłuchiwaliśmy się Waszym opiniom o działaniu łupów z endgame i nagród z wydarzenia „Badanie Podziemi”, a także kosztom niektórych usług i przedmiotów za astralne diamenty.


Brak możliwości używania mikstury odnowy w PvP – Chcemy mieć pewność, że tylko mikstury przeznaczone dla PvP będą używane podczas starć między graczami i mikstury odnowy z PvE nie będą mogły pominąć tej zasady.


Zmiany w balansie postaci – Klasy i moce są integralną częścią gry i bardzo ważne jest, abyśmy przeznaczyli odpowiednią ilość czasu na przeprowadzenie jakichkolwiek znaczących zmian, zanim wprowadzimy je na serwery live. Razem z Fury of the Feywild przedstawimy aktualizacje do każdej klasy, na podstawie Waszych opinii, naszych własnych testów oraz informacji zebranych z serwera NeverwinterPreview.


Towarzysze i pasywne moce 30 poziomu – Nieustannie pracujemy nad zwiększaniem użyteczności i siły towarzyszy oraz na wprowadzeniem pasywnych mocy dla nieulepszanych towarzyszy na 30 poziomie.


Przedmioty Premiowe (nagrody) oraz Bogactwa – Analizując wasze opinie, przenieśliśmy przedmioty premiowe do zakładki bogactwa w oknie ekwipunku, abyście dysponowali większą przestrzenią na wyjątkowe łupy i inne przedmioty, na które natraficie w swojej podróży. Aby mieć pewność, że nie zabraknie Wam miejsca w zakładce bogactwa, zwiększamy jej pojemność do 36 miejsc.


Wyszukiwanie po tagach w Foundry – Poprosiliście, my wysłuchaliśmy! Wraz z wprowadzeniem zmian w balansie i rozgrywce Fury of the Feywild, autorzy misji Foundry będą mogli dodawać słowa kluczowe do swoich zadań, co pozwoli na ich łatwiejsze wyszukiwanie po typach rozgrywki i innych parametrach.


Ekwipunek i Sklep Zen poprzez Gateway – Jedną z częstych próśb graczy była chęć otrzymania pełnej kontroli nad rzemiosłem za Gateway. Od teraz będziecie mogli korzystać ze stron Ekwipunku oraz Sklepu Zen!


Kanały czatowe dla szukania grup i handlu – Przedstawiamy nowe kanały na czacie dla osób, które poszukują grup lub przedmiotów. Kanały te odciążą czat strefy


Poniżej znajdziecie niektóre ze zmian w balansie postaci i rozgrywce, nadchodzące w Fury of the Feywild. Miejcie na uwadze, że w po premierze modułu mogą dojść kolejne zmiany, a te aktualne mogą zostać jeszcze zmodyfikowane.


WYRÓŻNIONE



Nowa strefa: Sharandar!


- Wysłannicy fae z Iliyanbruen przybyli do Neverwinter szukając pomocy wśród potężnych poszukiwaczy przygód.

- Poszukiwacze przygód na 60 poziomie mogą pomówić z sierżantem Knox’em, aby zbadać losy wysłanników, począwszy od zadania „Tajemnica Sharandar”.

- Gry gracze ukończą linię zadań, otrzymają stały dostęp do nowej strefy – Sharandar.

- Gracze mogą wrócić każdego dnia, aby pomóc Iliyanbruen, w zamian będą mieli dostęp do nowych przedmiotów, nowych uroków, a także stałych pasywnych buffów!


Nowa funkcja: Zwiększenie poziomu Towarzyszy!


- Jakość towarzyszy, którzy mają maksymalny poziom, teraz będzie można ulepszyć za Diamenty Astralne!

- Towarzysz musi mieć maksymalną rangę dla swojej jakości, np. Ranga 15 dla jakości Zwykłej, Ranga 20 dla jakości Niezwykłej, Ranga 25 dla jakości Rzadkiej.

- Kiedy towarzysz jest przeszkolony do danej rangi, pojawi się przycisk „Ulepsz jakość”.

- Po naciśnięciu przycisku, pojawi się okno dialogowe pozwalające graczowi potwierdzić podniesienie jakości towarzysza za Diamenty Astralne.

- Podniesienie jakości towarzysza następuje natychmiastowo wraz z odjęciem puli Diamentów; maksymalna ranga podnosi się o 5, a jego jakość wzrasta

o jeden poziom (np. z Niezwykłej – zielonej na Rzadką – niebieską)


Nowa funkcja: Odzysk!


-Odzysk po raz kolejny wprowadzono do testowania na NeverwinterPreview,

z kilkoma zmianami.

- Po raz kolejny Handlarz Złomem pojawił się na Targowisku Siedmiu Słońc

w Enklawie Protektora. Fioletowe przedmioty mogą być zdemontowane na Nieoszlifowane Diamenty Astralne.

- Sprzęt pochodzący ze specjalnej odblokowanej skrzyni jako nagroda z Badań Podziemi teraz będzie przypisany do postaci – gracz może wybrać jedną

z trzech dostępnych konkretnych statystyk dla danego miejsca wyposażenia.


Nowe profesje: Wykuwanie oręża i Wynalazczość


- Wykuwanie oręża: Ta profesja broni przeznaczona jest dla Zbrojnego Strażnika, Specjalisty w Broni Dwuręcznej i Łotrzyka Oszusta. Wykwalifikowani kowale będą mieli okazję tworzenia wysokiej jakości broni z nowym wyglądem i stylem jak np. Topory dla Specjalisty w Broni Dwuręcznej.

- Wynalazczość: Ta profesja magicznej broni przeznaczona jest dla Manipulującego Czarodzieja i Oddanego Kapłana. Praktyczni rzemieślnicy będą mieli szansę na stworzenie wysokiej jakości magicznej broni z nowym wyglądem i stylem jak np. Symbol dla Oddanego Kapłana


Nowe Wydarzenie: Letni Festiwal


- Już w sobotę, 29 sierpnia o 19:00, Sierżant Knox będzie miał zadanie udania się na teren festiwalu w pobliżu Neverwinter!

- Festiwal będzie działać przez kilka tygodni! Zaloguj się każdego dnia, aby otrzymać dodatkowo sztuczne ognie, nowego towarzysza, nowego wierzchowca, świąteczny strój i wiele więcej!


ZMIANY

Zadania i Otoczenie


- Na poziomie 60, Sierżant Knox wyśle graczy na spotkanie z Lordem Neveremberem.

Lord Neverember zaoferuje rotacyjne dzienne zadania, za które Rahix będzie skłonny zapłacić podwójną ilością Diamentów Astralnych.


Starcia PvP


- Mikstury odnowy nie mogą być już używane w PvP.

- Wpływ na poziom życia mikstur, użytych w PvP, kończy się, gdy gracz otrzyma obrażenia.


Manipulujący Czarodziej


- Tajemna Osobliwość: Teraz moc poprawie bierze pod uwagę atrybut Inteligencji rzucającego.

- Tajemna Osobliwość: Teraz moc generuje obrażenia właściwie przy skalowanym poziomie przeciwników, jak np. w wydarzeniu „Wezwanie do Broni” Orków.

- Chłodząca chmura:

- Dla celu tej mocy są teraz właściwe uwzględniane obrażenia AoE i obliczenia proc.

- Kolejny cel tej mocy będzie właściwie uwzględniony jako trafiony przez moce nieograniczone zamiast trafienia spotkaniowego dla proc obliczenia.

Efekt wizualny trzeciego uderzenia tej mocy jest teraz poprawiony dla obszaru działania.

Natchnienie Lodu: Ta umiejętność nieprawidłowo korzysta z Mocy.

Przywołanie: Umiejętność teraz poprawnie się kumuluje

- Oko burzy:

- Ta umiejętność wcześniej zadawała za duże obrażenia. Działa teraz bardziej niezawodnie jednak nie tak długo.

- Umiejętność ta ma teraz 3% szans na wywołanie z mocy nieograniczonych i 3 razy częściej z mocy spotkaniowych i dziennych.

- Ranking podnosi teraz siłę zwiększając szansę proc, w rezultacie 5-15% proc oparty o rodzaj stosowanej mocy.

- Czas trwania został zredukowany, teraz trwa 2-3 sekundy na podstawie rangi.

- Czas zablokowania po użyciu Lodowa Burza został zredukowany o 0.5sek.

Umiejętność nie może wpływać na cele znajdujące się za ściągną lub drzwiami.

- Trafienie celu Wirem Chaosu teraz odświeża czas trwania kumulacji Magicznego Mistrzostwa na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu.

- Ta umiejętność nie może wpływać na cele znajdujące się za ścianą lub drzwiami.

- Lodowa Burza:

- Wir Chaosu:

Puszczenie tarczy nieprawidłowo pomnaża swoje Punkty Akcji w czasie każdego uderzenia.

Puszczenie tarczy nieprawidłowo kumuluje Mistrzostwo wiedzy tajemnej dla każdego pojedynczego trafienia, wynika to z sytuacji gdzie uderzając 5 celów uzyskiwana jest maksymalna kumulacja, a jednocześnie redukując odnawianie.

Mistrzowska kradzież tajemna: Opis umiejętności został zaktualizowany na bardziej dokładniejszy.

Odepchnięcie: Mistrzostwo zaklęć teraz liczy się jako AoE dla interakcji z innymi mocami.

Gotowość: To osiągnięcie czasami występuje nawet wtedy, gdy gracz nie posiada osiągnięcia.

Magia Chaosu:

To osiągnięcie ma teraz nową ikonę. Kiedy stosowany jest jako debuff i buff, ikona zmienia kolor na podstawie tego co jest używane.

Chaotyczny szał jest czerwony, Chaotyczna furia jest niebieski i Chaotyczny wzrost jest zielony.

Podstawowe wzmocnienia:

Niektóre moce nieprawidłowo kumulują na sekundę efekty stopniowych obrażeń tego osiągnięcia.

Osiągnięcie to teraz prawidłowo wpływa na niektóre moce, których wcześniej brakowało.

Skoncentrowana magia: To osiągnięcie teraz właściwie działa na wszystkie odpowiednie moce.

Przeniesienie zamarzniętej mocy: To osiągnięcie prawidłowo przedłuża inne buffy i debuffy na czarodzieju.

Teleportacja błyskawicy: Ten efekt jest teraz nie daje kilkukrotnie aktywować dla jednej akcji.

Złowroga siła: To osiągnięcie nie będzie wielokrotnie się kumulować przy zabiciu pojedynczego celu.

Koszmarne czarodziejstwo: Informacja została zaktualizowana, aby była bardziej zrozumiała.

Gwałtowna reakcja: Ten efekt jest teraz nie daje kilkukrotnie aktywować dla jednej akcji.

Gwałtowna reakcja: To osiągnięcie może zostać powstrzymane przez odporność na Efekty Kontroli.

Błyskawiczne zamrażanie: Wcześniej to osiągnięcie pozwalało uzyskać wysoką premię do obrażeń, które było tak łatwy do uzyskania. Ogólnie premia obrażeń została zmniejszona o 5% i nie wpływa na dzienne umiejętności.

Gniew czarodzieja: To osiągnięcie teraz poprawnie działa z mocami AoE.

Tarcza:

Kolumna błyskawic: Uderzając cel kolumną błyskawic, naładowaną chociaż w połowie, teraz odświeża czas trwania kumulacji mistrzostwa wiedzy tajemnej na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu

Nagła burza: Uderzając cel Nagłą burzą odświeża czas trwania kumulacji mistrzostwa wiedzy tajemnej na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu

Osiągniecia:


Oddany Kapłan


Astralna Tarcza (boska): Uzdrowienie teraz prawidłowo pochodzi z mocy spotkaniowych.

Łańcuchy Płonącego Światła Łańcuch nie aktywuje się już na znacznie większym obszarze niż zamierzono.

Płomienny Cios: Obrażenia teraz prawidłowo pochodzą od dziennej mocy.

Płomień mistrza kuźni: Wyższy ranking mocy teraz prawidłowo zwiększa efekt działania chwyta w pułapkę tak jak jest podane w podpowiedzi. Dzięki temu działanie jest prawidłowe.

Młot losu:

Ta umiejętność tworzyła zbyt wielkie obrażenia więc otrzymał nową funkcje

i obrażenia zostały zredukowane.

Jeżeli umiejętność zadanie śmiertelny cios, to gracz będzie odzyskiwał 15% maksymalnych Punktów Akcji (na maksymalnej randze). Jednak obrażenia zostały zmniejszone o 40%.

Karzące Światło (boksa): Koszt tej umiejętności został zmniejszony o 20%.

Kojące Światło (boska): Ta umiejętność leczy 20% więcej, w zależności

o pozostałe zdrowie celu.

Słoneczny Wybuch:

Kiedy w tym samym czasie zostanie uderzony przeciwnik i inni sojusznicy, to gracz generuje 25% więcej Punktów Akcji z tej umiejętności.

Jednakże, umiejętność ta nie mnoży już nieprawidłowo Punktów Akcji, gdy oddziałuje na kilkoro graczy.

Cykl zmiany: To osiągnięcie już nie liczy mocy nieograniczonych dla wyzwalania efektów.

Leczący krok: To osiągnięcie nie liczy się jako moc spotkaniowa dla wyzwalania efektów.

Suwerenna sprawiedliwość: To osiągnięcie nie liczy się jako moc spotkaniowa dla wyzwalania efektów.

Osiągnięcia:


Specjalista w Broni Dwuręcznej


Odwaga: Ranga tej umiejętności zwiększa efekt ruchu (+15% przy maksymalnej randzie), ale premia Odbicia została zmniejszona do 8% na maks. randze.

Crescendo:

Ta umiejętność nie może być używana kiedy rzucana jest inna dzienna umiejętność.

Ta umiejętność generuje teraz odporność na efekty kontroli kiedy jest aktywna.

Trzaśnięcie:

Obrażenia pochodzące od tej umiejętność zostały zredukowane; wcześniej obrażenia były zbyt duże na obszarze działania, czasu trwania i użyteczności,

i zamierzenie główne to skupić się na użyteczności.

Od początku przerywa cele oraz zwalnia, dotknięte cele teraz będą zadawać -15% obrażeń (dla maks. rangi).

Umiejętność pokazuje teraz maksymalne szacowane obrażenia jego wartości „co chwilę”, a obrażenia „co chwilę” zostały obniżone o 60%

Ranga teraz będzie zapewniać dodatkowo 1 sekundę, a nie 2.

Niezłomna determinacja: Teraz bonus będzie prawidłowo wpływać na Determinacje.

Naprawiono występowanie rzadkich przypadków, w których niepowstrzymanie było aktywne do momentu aż gracz przeniósł się na inną mapę.

Umiejętność ta dawała za dużo szans na przeżycie w PvE i PvE. Aby to poprawić, tymczasowe punkty życia z niepowstrzymania nakładają się z innymi tymczasowymi efektami życia i są wykorzystywane w pierwszej kolejności, a także kończą się gdy kończy się niepowstrzymanie. Oznacza to, że tymczasowe punkty życia nie będą aktywne po zakończeniu umiejętności, pozwalając na łatwiejsze budowanie determinacji z pozostałego tymczasowego życia.

Podpowiedź została zaktualizowana aby poprawnie ukazywać, że nie daje 8-16% zdrowia (bazowej Determinacji). Nie zmienia to rzeczywistego zdrowia generowanego przez umiejętność.

Niepowstrzymanie:

Niekończący Się Atak: To osiągnięcie teraz prawidłowo wpływa na Druzgocący Atak.

Skoncentrowany Niszczyciel: Podpowiedź otrzymała drobną podpowiedź dla lepszej dokładności.

Mistrz broni:

Bonus do Odbicia został zmniejszony o 33%.

Pierwszy poziom osiągnięcia nie dodaje podwójnej ilości bonusu.

Akcja Nie do Powstrzymania: Osiągnięcie nie zwiększa już nieprawidłowo generowania Punktów Akcji podczas użycia Niepowstrzymania.

Niepowstrzymane Odzyskanie: Podpowiedź została zaktualizowana aby prawidłowo opisać, że osiągnięcie uzdrawia gracza.

Uderzenie Mistrza Broni: Ta umiejętność nie nakłada długotrwałych efektów na cel. Efekt teraz trwa 0.5 sek i został uzupełniony o „ikonę”, aby gracze wiedzieli, że jest aktywny.

Osiągnięcia:


Zbrojny Strażnik


Przewaga w Walce: Ta cecha klasowa teraz wpływa poprawnie na efekt Przerażającego Wstrząsu.

Miażdżący Przypływ:

Ciąg ataków z tej umiejętność jest około 17% szybszy, w rezultacie zwiększając zadawane obrażenia.

Leczenie z trzeciego trafienia od tej umiejętności zostało zwiększone o 15%.

Trzecie uderzenie z tej mocy już prawidłowo korzysta ze statystyki mocy.

Sroga Reakcja:

Pasywna moc prawidłowo aktywuje 20% leczenia na Randze 1.

Informacja pasywnej mocy teraz poprawnie wyświetla % zdrowia dla aktywacji.

Łamacz Kolan: Umiejętność teraz poprawnie zadaje obrażenia fizyczne.

Nadchodzące obrażenia pochodzące z tej umiejętności nie są zaliczane już do mocy spotkaniowych wywołujący efekt.

Umiejętność nie pomnaża już podwójnej ilości generowanych Punktów Akcji z każdym celem.

Rycerskie Męstwo:

Żelazna Straż: Literówka w podpowiedzi została poprawiona.

Przyparcie: To osiągnięcie teraz poprawnie dodaje 0.1/0.2/0.3 sekundy Osłabienia zamiast 10/20/30%.

Przewaga Stali: Moc AoE teraz prawidłowo korzysta ze statystyk i buffów gracza i właściwie dotyczy obrony celu.

Osiągnięcia:


Łotrzyk Oszust


Chmura Stali.:

Ta umiejętność teraz ma 8 stosów zamiast 12.

Pęd nie jest rozwijany kiedy wykonuje się skok i rzuca sztylety.

Szał Pojedynkowicza:

Ta umiejętność już nie generuje zbyt dużo statystyki Mocy

Okrwawienie z tej mocy, przy 10 stosach, ponownie oblicza obrażenia i odświeża czas trwania.

Zmierzchające cięcie: Ta moc działa najlepiej jako cios kończący, ale brakowało obrażeń aby w pełni spełniać tą rolę. Aby lepiej wykorzystać pełne funkcje teraz podniesiono obrażenia o 50% (na maks. randze) w zależności od bazowej ilości życia celu. Ranga 3 umiejętności zapewnia więcej kradzieży życia, a ranga 1 nieco mniej.

Umiejętność daje teraz 15/20/25% bonusu do obrażeń zamiast 20/40/60%.

Ta umiejętność pozwala teleportować się do celu o ile jest na niego nakierowany.

Ta umiejętność nie może być wyłączona poprzez wyłączenie efektu.

Atak Przyczajonego:

Cios Cienia: Ta umiejętność nie generuje już za dużo zysku ze statystki Mocy.

Przebiegły Zwód: Zmniejszono zysk ze statystyki Mocy dla tej umiejętności.

Oszukana prędkość: To osiągnięcie teraz prawidłowo zaliczana jest jakoefekt kontroli

Potworne Przypomnienie: Ta umiejętność nie generuje już za dużo zysku ze statystki Mocy.

Osiągnięcia:


Towarzysze


Wszyscy nieulepszalni towarzysze mają teraz dodatkową pasywna umiejętność odblokowującą się na Randze 30.


Gospodarka, Przedmioty i Nagrody


Nagrody będą przeniesione do plecaka Bogactwa w momencie podniesienia.

Żetony będą od razu wpadać do plecaka Bogactw.

Żetony mogą kumulować się do 100 sztuk, zamiast 40.

Zakładka Bogactw została zwiększona z 24 na 36 miejsc.

Przedmioty zakupione za Pieczęcie i Chwałę zostaną przypisane do postaci.

Kiedy gracz ma pełny plecak i przejdzie po przedmiocie, który się automatycznie podnosi, to teraz prawidłowo będzie pozostawiony na ziemi.


Foundry


Tagi – Autor teraz może dodać do wyszukiwarki zadań słowa kluczowe opisujące Foundry np. „Wciągająca Fabuła”, „Ciężka Walka”, „Eksploracja”.

Dodano edycję 3D – dodano wolną kamerę dla ułatwienia tworzenia struktur, jak również w pełni funkcjonalny interferuj typu Podnieś i Upuść. Dodano również wsparcie dla edycji spotkaniowych, NPC, teleportów i więcej.

Nowe Asysty – Dodaliśmy nowe lokacje, asysty, szczegóły i więcej do Biblioteki Edytora. Wiele nowych dodatkowych asyst pochodzi z Fury of the Feywild.

Poprawa Katalogu Wyszukiwania – Katalog obsługuje teraz zaawansowane wyszukiwanie. Wyszukiwanie zaawansowane również wspierane jest w kartach katalogowych. Pozwoli to na wyszukiwanie proste lub uzyskać szczegółowe.


Gateway


Aktywowano strony Ekwipunku oraz Sklepu Zen na usłudze Gateway

Przy następnej aktualizacji będzie można szlifować Nieoszlifowane Diamenty Astralne, zobaczyć zakładkę Towarzyszy, profesji, a także Sklep Zen i wiele więcej!


Interfejs Użytkownika


Czat:

Szukam Grupy – dodano kanały przez alias /LFG i /LFM

Powiadomienia “Interakcja się nie udała” nie wyświetlają się już na czacie, choć nadal pokazane są na ekranie.

Aby wyjść z pisania na czacie należy użyć 2x ESC .

Naciśnięcie klawisza Enter uruchamia czat z interfejsem kursora.

Kanał Handlu akceptuje alias /WTT, /WTS i /WTB.

Kanał Strefa i LFG nie zezwala linkowania przedmiotów. Wszystkie inne kanały np. czat gildii, czat party, spersonalizowane kanały oraz kanał handlu zezwala na linkowanie.

Handel i LFG są teraz domyślnymi kanałami czatu. Linkowanie przedmiotów zezwolone na kanale Handlowym

Ekwipunek: Podwójne kliknięcie na „odłóż” na plecaku nie będzie już powodować jego zniknięcia.

Tytuły kolejek nie będą miały przedrostków np. „Loch” czy „Potyczka” zastąpią je specjalne ikony informacyjne.


Źródło : Oficjalne Forum gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Info] All Zmiany w Balansie i rozgrywce !   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...